ادعایی که تکذیب شد؛

سرمربی استقلالی ستاره تیم ملی را از قرمزها گرفت+ عکس

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۳:۵۲:۰۸
کد خبر: ۹۱۱۱۲۲
سرمربی استقلالی ستاره تیم ملی را از قرمزها گرفت+ عکس
ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران که در بازی قبل نیز درخشش داشته قبل از حضور در تیم سپاهان به پرسپولیس پیشنهاد شده بود.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد محبی، هافبک 20 ساله سپاهان اصفهان که می‌تواند در تیم ملی فوتبال امید و بزرگسالان بازی کند، در بازی با کامبوج موفق شد 2 گل به ثمر برساند و مورد تشویق هواداران و کارشناسان قرار گرفت. او که عضو سپاهان است، در این فصل عملکرد خوبی داشته و به یکی از ستاره‌های تیم تبدیل شده است. البته گفته می‌شود پیش از شروع فصل، او به پرسپولیس معرفی شد اما مدیران پرسپولیس این بازیکن را نخواستند.

ایرج عرب، مدیرعامل وقت پرسپولیس در این باره می‌گوید: در دوران حضورم در پرسپولیس تمام تلاشم را به کار گرفتم تا استعداد‌های زیر 23 سال را با نظر سرمربی جذب کنیم و به نظرم در این مورد هم موفق بودم که نتیجه تلاش گل پیروزی‌بخش دربی بود که به واسطه یکی از همین جوان‌ها به ثمر رسید. مهدی عبدی که نزدیک بود از باشگاه دور شود و فصل گذشته را هم راهی تیم دیگری شده بود اما او را برگرداندیم و خوشبختانه با گل خود در دربی، دل هواداران پرسپولیس را هم شاد کرد. بنده کسی را که محبی را معرفی کرده باشد، نمی‌شناسم.

jadLVJCy2v4J

البته گذشته از اینکه عرب در آن روزها بدنبال جذب طارمی بازیکن شناخته شده بوشهری ها بوده و بعید است، معرفی محبی را (چه به او شده باشد و چه نه) یادش باشد، به هرحال قلعه نویی که از زمان حضورش در استقلال در معرفی بازیکنان جدید به تیم ملی موفق بوده در این میان بیشترین سود را داشته و البته در زمان مناسب توانسته ستاره امروز تیم ملی را از دست پرسپولیس و سایر تیم ها در بیاورد و این نشان دهنده حرفه ای گری این مربی است.

البته همانگونه که گفته ایم این خبر تکذیب شد آن هم توسط خود محبی، باشگاه سپاهان با انتشار توییتری از قول این بازیکن بوشهری موضوع معرفی به پرسپولیس را از بیخ و بن تکذیب کرد:

محبی21

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز