عاطفه رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور بانوان در ورزشگاه باید تداوم داشته باشد/ امیدوارم این استقبال از لیگ بانوان هم صورت بگیرد

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۵:۴۲:۵۳
کد خبر: ۹۱۱۲۱۳
حضور بانوان در ورزشگاه باید تداوم داشته باشد/ امیدوارم این استقبال از لیگ بانوان هم صورت بگیرد
سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: وزارت ورزش و جوانان و سایر ارگان همکاری لازم را انجام دادند که این جریان زیبا را در ورزش شاهد بودیم اما امیدوارم دوباره آن را رها نکنند و ادامه دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عاطفه رضایی، سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان، درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خیلی خوب شد که بالاخره پس از گذشت تقریبا 40 سال برای اولین‌بار در این خصوص بلیت‌ فروشی شد و بانوان هم به طور رسمی با خرید بلیت توانستند وارد استادیوم آزادی شوند. برای بانوان سرزمینم خیلی خوشحالم ولی بنده به عنوان سرمربی لیگ برتری هیچ وقت این دغدغه را نداشتم و بیشتر از هرچیزی علاقه‌مندم آقایان بتوانند در مسابقات بانوان حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: البته این اتفاق امسال در لیگ آن‌هم در دو هفته نخست رخ داد و برخی از آقایان مانند مدیرعامل باشگاه‌ها و یا خانواده بازیکنان در سالن حاضر شدند که به نظرم خیلی اتفاق خوبی بود ولی فدراسیون دیگر اجازه نداد از هفته سوم این جریان ادامه یابد.

سرمربی مس رفسنجان گفت: جدا از بحث ورود آقایان به مسابقات بانوان امیدوارم این روند که بانوان به طور رسمی حداقل می‌توانند در بازی‌های ملی در استادیوم حضور پیدا کنند ادامه‌دار باشد. در این رابطه قطعا  وزارت ورزش و جوانان و سایر ارگان همکاری لازم را انجام دادند که این جریان زیبا را در ورزش شاهد بودیم اما امیدوارم دوباره آن را رها نکنند و ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز