محسن رضوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرکت پرسپولیس در لیگ شنا و واترپلو اتفاق بزرگی است/ حضور هواداران میلیونی سرخابی‌ها می‌تواند دستاوردهای بسیاری برای ما داشته باشد

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۷:۰۶
کد خبر: ۹۱۱۲۹۲
شرکت پرسپولیس در لیگ شنا و واترپلو اتفاق بزرگی است/ حضور هواداران میلیونی سرخابی‌ها می‌تواند دستاوردهای بسیاری برای ما داشته باشد
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: حضور باشگاه معتبر پرسپولیس برای اولین بار در رشته شنا و واترپلو اتفاق بسیار بزرگی است که در ورزش رقم خورده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دیدار با انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان کرد: مسئولین باشگاه پرسپولیس نگاه بزرگ و کشوری دارند، حضور این باشگاه معتبر برای اولین بار در رشته شنا و واترپلو اتفاق بسیار بزرگی است که در ورزش رقم خورده است. خوشحالم که تیم‌های صاحب نامی در کشور حضور دارند که به این مسائل و به ورزش‌های پایه توجه می‌کنند و رشته‌هایی که باعث بالا رفتن سطح کیفی ورزش کشور خواهد شد، نگاه ویژه‌ای دارند.

وی افزود: برای اولین بار پس از صحبت‌هایی که با مدیر عامل و مسئول بازرگانی و اقتصادی باشگاه داشتیم، با یک دید کاملا ورزشی قبول کردند که در لیگ‌های واترپلو و شنا تیم داشته باشند.

رضوانی اظهار داشت: با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال هم صحبت‌های مقدماتی داشتیم، اما چون باشگاه استقلال یک سری مسائل در حوزه فوتبال دارد امسال نتوانستند در لیگ‌های واترپلو و شنا تیم دهند و حضور داشه باشند. انشاالله سال آینده تیم استقلال هم در این رشته‌ها داشته باشیم. بسیار خوب است که دو شخصیت ورزشی مدیریت این دو باشگاه مهم را برعهده دارند.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان گفت: حضور این دو باشگاه معتبر در لیگ‌های شنا و واترپلو در توسعه رشته‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد. تا به حال که یکی از این باشگاه‌ها به فدراسیون ما پیوسته است، انشاالله که آن یکی هم به لیگ‌های ما بپیوندد. در واقع هر کدام از این باشگاه‌ها یک جمعیت 50 میلیونی به عنوان طرفدار را پشت سر خود دارند و نگاه آن‌ها به رشته ما قطعا در بالا رفتن کیفیت لیگ‌های ما موثر خواهد بود.

نظر شما