بازی‌های جهانی ساحلی دوحه؛

حضور فعال علیپور در کنار ملی‌پوشان

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۸:۵۹
کد خبر: ۹۱۱۳۹۱
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بازی‌های جهانی ساحلی دوحه شرکت کرده است، حضوری فعال در رقابت‌های مختلف و اردوی تیم‌های ملی کشورمان دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک به همراه کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های جهانی ساحلی، از اردوی تیم ملی فوتبال امید بازدید کرد.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در این دیدار با حمید استیلی سرمربی تیم امید به گفتگو پرداخت و در جریان آخرین شرایط این تیم قرار گرفت.البته تیم امید به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی به دوحه سفر کرده و طبق برنامه قرار است دیدار دوستانه‌ای با استرالیا داشته باید.علیپور پس از شنیدن گزارش استیلی از تازه‌ترین وضعیت این تیم، برای تیم ملی فوتبال امید کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است علیپور به همراه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و سبحانی سفیر ایران در قطر از نزدیک شاهد مسابقه فوتبال ساحلی ایران و اوکراین را مشاهده کرد که در این دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با حساب ۵ بر ۴ حریف خود را شکست داد.

ضمنا او در کنار آنتونیو اسپینوز رییس فدراسیون جهانی کاراته در محل برگزاری فینال کاتای زنان حضور یافته و تماشاگر پیکار بین فاطمه صادقی و ساندرا سانچز بود.بر اساس این گزارش، قرار است علیپور به همراه دیگر مسئولان کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی در اجلاس ویژه در دوحه حضور یابد.این بازی‌ها چهارشنبه هفته جاری به پایان خواهد رسید.

نظر شما