کیمیا زارعی:

مهیای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی هستیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۴:۴۸
کد خبر: ۹۱۱۴۰۲
مهیای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی هستیم
ملی پوش روئینگ بانوان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی گفت: با اردوها و تمرینات پرفشار خصوصا تمرینات در سد شیرین دره بجنورد به آمادگی خوبی رسیدیم و مهیای حضور در رقابت‌ها هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، کیمیا زارعی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون، حمایت‌های مربی تیم را در شرایط آمادگی خود موثر دانست و گفت: خداراشکر با کمک مربی و هم تیمی‌ها خودم را سطح بالایی از آمادگی رساندم. سه ماه تابستان در سد شیرین دره اردو داشتیم که نقش زیادی در بالا رفتن کیفیت تیم داشت.

ملی پوش تیم ملی روئینگ بانوان که اولین حضورش در مسابقات رده سنی بزرگسالان را تجربه می‌کند، بیان کرد: من تجربه 2 مسابقه قهرمانی جوانان آسیا را دارم و این اولین بار است که در رده سنی بزرگسالان رقابت خواهم کرد. با تلاش و حمایت بچه‌های با تجربه تیم خداراشکر توانستم خودم را با شرایط وفق دهم و آماده حضور در مسابقات هستم. همه تیم یک دل و با تمام وجود به دنبال کسب بهترین نتیجه و خوشرنگ‌ترین مدال هستیم.

کیمیا زارعی که در 3 ماده رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی پارو خواهد زد گفت: با تست‌هایی که انجام شد و رکوردهای خوبی که ثبت شده در مواد مختلف ارنج شدیم و من در 3 ماده ارنج شدم. در تست‌ها تلاش بر این بوده که بهترین نفرات در مواد مختلف ارنج شوند و به نظرم اکنون تیم یک دست و خوبی عازم مسابقات خواهد شد.

وی ادامه داد: من در مواد دونفره سبک وزن، چهارنفره سبک وزن و چهارنفره سنگین وزن ارنج شدم و همه تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را رقم بزنم و در اولین حضورم در مسابقات بزرگسالان آسیا بدرخشم.

زارعی گفت: امیدوارم تلاش‌هایمان به ثمر بنشیند و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم تا زحمات زیاد، پشتیبانی خانواده و حمایت فدراسیون را به بهترین نحو جبران کنیم و دست پر از مسابقات برگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز