به میزبانی صوفیه برگزار خواهد شد؛

آغاز رقابت تکواندوکاران در مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۹۱۱۴۵۵
آغاز رقابت تکواندوکاران در مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹
مرحله سوم مسابقات گرندپری 2019 از روز جمعه در "صوفیه" بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از ساعت 10 (به وقت ایران) روز جمعه – 26 مهرماه با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلامی روز جمعه و در نخستین روز این رقابت‌ها، پیکارهای اوزان 58- و 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

شنبه – 27 مهرماه و در روز دوم، مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67- و 67+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

یکشنبه – 28 مهرماه و در روز پایانی این رویداد، دیدارهای اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود که این روز نماینده‌ای نداریم.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 10 تا 14 و رقابت های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت 15 تا 18 انجام خواهد شد؛ دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 19:30 تا 22:30 پیگیری می شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها 4G می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز