جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

تیم ملی پیست راهی سئول شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳:۳۰
کد خبر: ۹۱۱۵۲۱
تیم ملی پیست راهی سئول شد
اعضای تیم ملی پیست کشورمان با بدرقه رییس، دبیر و مدیر تیم‌های ملی راهی مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، تیم ملی دوچرخه سواری پیست کشورمان با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا یکشنبه شب 21 مهرماه راهی کره جنوبی شد. رکابزنان در حالی در این مسابقه حضور دارند که بنابر تصمیم کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا این رویداد در تقویم سال ۲۰۲۰ قرار دارد اما برای بالا بردن شانس کسب سهمیه المپیک برای دوچرخه سواران آسیایی، در سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.این مسابقات از ۲۵ الی ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود که تیم ایران با ترکیب ۱۰ ورزشکار در آن حاضر است.

در ترکیب تیم جوانان، علی لبیب، آیدین بامراد، داوود محمودآبادی، مسعود خاکی قرار دارند. محمدگنج خانلو، محمد رجبلو در بخش نیمه استقامت و محمد دانشور در بخش سرعت ترکیب تیم بزرگسالان را تشکیل می‌دهند.ستاره زرگر و مریم جلالیه نیز نمایندگان تیم بانوان در بخش جوانان و بزرگسال هستند و مهدی محمدی نیز رکابزن ایران در بخش پارا می‌باشد. محمود پراش مربیگری تیم را برعهده دارد و محمود حضوری به عنوان مکانیسین تیم را همراهی خواهد کرد.

خسرو قمری رییس فدراسیون در گفتگو با ملی پوشان پیست کشورمان اظهار داشت: با همه مشکلات و دشواری‌های بسیار شرایط حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را فراهم کردیم. با تلاش و غیرت همیشگی خود در این مسابقات حاضر شوید و برای اهتزاز پرچم کشورمان بجنگید.

همچنین رییس فدراسیون دوچرخه سواری دیداری را با ملی پوشان تریال حاضر در اردوی تیم ملی داشت و دقایقی با رکابزنان تریال به گفتگو پرداخت.

نظر شما