ابراهیم میرزاپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نباید بحرین را دست‌کم بگیریم/ شاگردان ویلموتس حرفه‌ای هستند/ عربستان برای شکست ما پاداش نجومی در نظر گرفته بود!

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۵:۳۹:۰۹
کد خبر: ۹۱۱۷۵۳
نباید بحرین را دست‌کم بگیریم/ شاگردان ویلموتس حرفه‌ای هستند/ عربستان برای شکست ما پاداش نجومی در نظر گرفته بود!
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: نباید بحرین را دست‌کم بگیریم، آنها به دنبال دفاع کردن هستند و گل زدن به این تیم نیازمند صبوری است.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم میرزاپور، پیشکسوت فوتبال ایران، پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی و بازی حساس امشب مقابل بحرین به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه بازی پرگل مقابل کامبوج توانست تیم را به لحاظ روحی و روانی آماده این بازی کند و به لحاظ فنی تاکتیک‌های موردنظر ویلموتس در این دیدار مرور شد. فکر می‌کنم این موارد باعث شد تیم ملی از هر نظر آماده این بازی شود و به امید خدا و با تلاش بازیکنان بحرین را در منامه شکست خواهیم داد.

ملی پوش اسبق کشورمان خاطرنشان کرد: ما جزو تیم‌های پرقدرت آسیا هستیم درحالی که بحرین تیمی درجه دو است و قدرت فنی و تیمی ایران سرتر از بحرین است. البته نباید حریف را دست کم بگیریم، آنها به دنبال دفاع کردن هستند و گل زدن به این تیم نیازمند صبوری است و در عین حال باید مراقب ضدحملات آنها هم باشیم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره موضوعات مطرح شده در چند روز گذشته پیرامون شکست تلخ سال 2001 مقابل این تیم اظهار داشت: بحث مسمومیت یا چیزی شبیه این صحت نداشت که در این‌باره مطرح شد. در بازی تایلند و بحرین یک آتش‌سوزی رخ داد و درحالی که ما در این کشور بودیم، بازی ما چند روز عقب افتاد و در این مدت مسئولان بحرینی زمین تمرین به ما ندادند و خاطرم هست مجبور شدیم در ساحل تمرین کنیم. فدراسیون عربستان هم قول پاداشی نجومی برای شکست ما داده بود که همه این موارد روی هم باعث شد ما در 20 دقیقه ابتدایی بواسطه جنگ روانی 2 گل بخوریم و شیرازه تیم از هم پاشید و در نیمه دوم هم آنها دفاع کردند و چشم به ضدحمله داشتند. در ضمن بحث فارسی بلد بودن چند بازیکن و فحاشی نیز درست است، به طور مثال یادم نمی‌رود بازیکنی که سمت مهدوی‌کیا بود بدون لهجه فارسی صحبت می‌کرد و فقط هم فحاشی می‌کرد.

میرزاپور درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار امروز نیز گفت: به نظر من تیم ملی با نتیجه دو بر صفر این دیدار را خواهد برد. بعید می‌دانم آنها بخواهند جنگ روانی به راه بیندازند اما نمی‌توان امکان آن را هم رد کرد. بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که با این دست از حرکات تحریک نشوند و فقط با تمرکز بازی خود را انجام دهند. شاید مثل زمان ما بلندگوهای ورزشگاه سر وصدای کر کننده‌ای داشته باشند ولی به هرحال ما حرفه‌ای بودن خود را باید در چنین جاهایی نشان دهیم.

نظر شما
پرونده ویژه