به چنین بازى با کیفیتى نیاز داشتیم؛

ون اگموند: ایران حریف قدرتمندى بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۳:۱۸
کد خبر: ۹۱۱۹۱۵
ون اگموند: ایران حریف قدرتمندى بود
مربى تیم المپیک استرالیا عملکرد بازیکنان ایران در برابر این تیم را مورد تحسین قرار داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گری ون اگموند، مربی هلندى تیم امید استرالیا که در غیاب گراهام آرنولد هدایت این تیم برابر ایران را در دست داشت در خصوص بازی استرالیا مقابل تیم امید کشورمان گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما به این بازی با کیفیت که در سطح بین‌المللی انجام شد نیاز داشتیم. در واقع اتفاق بسیار خوبى در روند آماده سازى ما محسوب مى شد.

وی درخصوص اینکه بازیکنان دو رگه و بین‌المللی زیادى در ترکیب تیم امید استرالیا حضور دارند، گفت: ما بازیکنانی داریم که از برخى از کشورهای دنیا در تیم ما بازی می‌کنند. بازیکنانی از هلند، انگلیس و ... داریم و خوشحالیم که آنها را در تیم در اختیار داریم.

مربی تیم امید استرالیا درخصوص تیم ایران هم افزود: ایران تیم بسیار جنگنده‌ای است و برای ما یک رقیب قدرتمند به حساب می‌آید بنابراین بازی مقابل ایران برای ما بسیار خوب بود. آنها جایگیرى و نظم خوبى داشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد چند بازیکن از تیم بزرگسالان استرالیا هم در تیم شما حضور دارند، تصریح کرد: دانیل ارزانی و الکس در این اردو تیم ما را همراهى مى کنند و البته دو بازیکن دیگر داریم که همراه با تیم بزرگسالان هستند و به این اردو نیامدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز