پرسپولیس سه-شهدای رزکان‌نو یک؛

پیروزی سرخ‌پوشان با گل‌های علیپور و عبدی/ کالدرون به سیدجلال فرصت داد

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۱۲۰۶۱
پیروزی سرخ‌پوشان با گل‌های علیپور و عبدی/ کالدرون به سیدجلال فرصت داد
تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به میدان رفت. این دیدار با دو گل علی علیپور و یک گل، مهدی عبدی (بازیکنان مازنی) به سود سرخ‌پوشان پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون امروز سه‌شنبه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم دسته دوم شهدای رزکان نو فرستاد.

این بازی از ساعت 11 و 5 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات پرسپولیس برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ امیرحسین بیات، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه، مهدی عبدی، مهدی ترابی، خوزه جونیور براندائو و علی علیپور.

گل‌های این نیمه در دقایق 25 و 32 توسط علی علیپور به ثمر رسید. گل دوم سرخ‌پوشان از روی نقطه پنالتی درون دروازه حریف قرار گرفت و این ضربه از خطای بازیکن حریف روی حرکت مهدی عبدی به دست آمد. کالدرون در نیمه دوم این دیدار، حسین ماهینی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی را به بازی فرستاد.

در این نیمه ابتدا تیم حریف بود که روی یک ضد حمله و در دقیقه 65 به گل رسید و در ادامه مهدی عبدی که یک پنالتی گرفته بود، در دقیقه 80 پس از یک دریبل زیبا، با یک شوت پای چپ، گلزنی کرد و این بازی با نتیجه سه بر یک تمام شد.

نظر شما