مهسیما بابایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بانوان نباید به حال خودشان رها شوند/ تا پایان سال با فدراسیون قرارداد داشتم/ رشته کشتی آرزوی دختران ایران است

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۷:۳۹:۱۲
کد خبر: ۹۱۲۱۶۳
بانوان نباید به حال خودشان رها شوند/ تا پایان سال با فدراسیون قرارداد داشتم/ رشته کشتی آرزوی دختران ایران است
سرپرست تیم ملی کشتی آلیش و کلاسیک بانوان گفت: افرادی مانند من و منظمی، نایب رئیس سابق فدراسیون، یک‌روز می‌آییم و یک‌روزهم باید برویم، مهم این است که این کشتی گیران به حال خود رها نشوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسیما بابایی، سرپرست تیم ملی کشتی آلیش و کلاسیک بانوان، پس از برکناری از این سمت در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: من تا پایان سال جاری با فدراسیون قرارداد داشتم و طبق قانون کارمند فدراسیون محسوب می‌شدم. در این چند سال سمت سرپرستی دو تیم آلیش و کلاسیک بانوان برعهده من بود که هر مسابقه برای دو تیم برگزار می‌شد من هم در کنارشان بودم. خوشبختانه در این مدت کشتی بانوان جان تازه‌ای به خود گرفته بود پس از این هم امیدوارم شاهد این روند باشیم.

او اضافه کرد: افرادی مانند من و منظمی، نایب رئیس سابق فدراسیون، یک روز می‌آئیم و یک روز هم باید برویم، مهم این است که این کشتی گیران به حال خود رها نشوند. کشتی بانوان در آغاز راه بود و با انگیزه، روزی هم که دبیر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد قول دادند که از این کشتی‌گیران مانند بخش آقایان حمایت خواهند کرد برای ما هم موفقیت و سربلندی این ملی‌پوشان اهمیت دارد که امیدوارم مسئولین فدراسیون حمایت‌ها را مانند سابق ادامه دهند.

بابایی با اشاره به آرزوی تحقق شده بانوان در بحث ورود به ورزشگاه گفت: در این چند دهه اخیر بانوان از ورزشکار گرفته تا افراد ورزش دوست آرزوی حضور در استادیوم‌های ورزشی را داشتند که بالاخره محقق شد و همه دیدیم که چه اتفاق زیبایی بود. الان هم کشتی آرزوی دختران ایران است و حالا که رشته نوپا تازه در مسیر رشد قرار گرفته بهتر است که از آن به خوبی مراقبت و حمایت شود.

نظر شما
پرونده ویژه