دست سرمربی استقلال بیشتر باز شد؛

استراماچونی بر سر دوراهی ناخواسته+ عکس

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۴:۴۹:۳۶
کد خبر: ۹۱۲۲۲۴
استراماچونی بر سر دوراهی ناخواسته+ عکس
استراماچونی برای بازی در لیگ مقابل سایپا و حتی دیدار فردا در جام حذفی دستش از گذشته بیشتر باز شده و برای انتخاب مردان خط دفاعی خود بر سر یک دو راهی شیرین قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال فردا  25 مهر باید در ورزشگاه آزادی مقابل فجرسپاسی شیراز در جام حذفی صف آرایی کند. عارف غلامی تنها بازمانده استقلال در اردوی تیم امید بود که در بازی دوستانه برابر استرالیا هم به میدان رفت دیروز در تمرین استقلال شرکت کرد و دو روز فرصت دارد خود را آماده بازی با فجرسپاسی کند.

در این دیدار حساس اگر استراماچونی بخواهد مقابل فجرسپاسی مثل بازی های گذشته با سیستم سه دفاع بازی کند احتمالا از این بازیکن در کنار چشمی و دانشگر استفاده می کند اما با توجه به عدم بازی کردن یزدانی در بازی های تیم ملی و پیوستن او به تمرینات استقلال، استراماچونی برای بازی در لیگ مقابل سایپا و حتی دیدار فردا در جام حذفی دستش از گذشته بیشتر باز شده و برای انتخاب مردان خط دفاعی خود بر سر یک دو راهی شیرین قرار گرفته است.

2Rs69UPe6RLM

به هر حال حضور غلامی یا یزدانی در هر بازی می تواند در آینده حضور آنها در تیم ملی تاثیر داشته باشد و از این لحاظ تصمیم استراماچونی برای استفاده از کدام بازیکن در خط دفاع می تواند بسیار مهم باشد. البته استقلال در خط دفاع سیاوش یزدانی را هم در اختیار دارد ولی چون او روز قبل از بازی به ایران می رسد بعید است برابر فجرسپاسی بازی کند.

نظر شما
پرونده ویژه