سعید حسنی‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاراته‌کاها انتظارات را در روسیه به خوبی برآورده کردند/ کاراته در مسیر درستی حرکت می‌کند

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۲۲۴۴
کاراته‌کاها انتظارات را در روسیه به خوبی برآورده کردند/ کاراته در مسیر درستی حرکت می‌کند
مربی تیم‌ ملی کاراته گفت: ملی‌پوشان انتظارات را در روسیه به خوبی برآورده کردند و خوشبختانه در حال حاضر در 2 وزن المپیکی شرایط خوبی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید حسنی‌پور، مربی تیم‌ ملی کاراته، درباره شرایط ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات پیش‌رو پس از کسب عنوان قهرمانی در کاراته وان روسیه به خبرنگار برنا گفت: مسابقات روسیه ششمین مرحله کاراته وان‌ها بود که تیم اعزام شد و در نهایت نیز موفق شد مقام قهرمانی را کسب کند. در بخش آقایان که مربوط به بنده و همکارانم می‌شود ملی‌ پوشان انتظارات را به خوبی برآورده کردند و در حال حاضر در دو وزن المپیکی شرایط خوبی داریم.

او اضافه کرد: البته در یک وزن هم رقابت اصلی بین دو ملی‌پوش خودمان است و این موضوع پیام خوبی برای کاراته ایران محسوب می‌شود. لیگ جهانی روسیه از نظر فنی سطح بسیار بالایی داشت و کاراته کاهایی که آنجا حضور داشتند همان رقبایی خواهند بود که در صورت کسب سهمیه در توکیو با آنها به رقابت خواهیم پرداخت به همین دلیل کسب این مقام و عملکرد خوب بچه‌ها نشان داد کاراته در مسیر درستی حرکت می‌کند.

مربی تیم‌ ملی در پاسخ به این سوال که این روزها انتظارات برای کسب مدال توسط کاراته در المپیک بسیار بالاست و چقدر این انتظارات منطقی است؟ گفت: ما در حال حاضر 6 مرحله دیگر پیش‌رو داریم که خوشبختانه بازیکنان آمادگی و انگیزه بالایی دارند. فکر می‌کنم برای رسیدن به مدال المپیک بازیکنی موفق خواهد بود که اشتباه کمتری در این مسابقات و حتی رقابت‌های المپیک داشته باشد. بله با توجه به این که کاراته در این مدت نتایج خوبی کسب کرده انتظارات را بالا برده ولی نمی‌توانم بگویم این انتظارات منطقی است یا خیر چون هنوز ما 6 مسابقه تا المپیک داریم و باید امتیاز لازم را کسب کنیم اما در صورت حضور در توکیو قطعا برای بهترین رنگ مدال در اولین تجربه تلاش خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز