امروز صورت گرفت؛

بازدید مدیران دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش از فدراسیون تیراندازی

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۱:۴۳
کد خبر: ۹۱۲۲۵۹
بازدید مدیران دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش از فدراسیون تیراندازی
مدیران دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان طی بازدید از فدراسیون تیراندازی در جریان طرح ملی رایگان تیراندازی قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مدیران دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان طی بازدید از فدراسیون تیراندازی در جریان طرح ملی رایگان تیراندازی قرار گرفتند. این بازدید که با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، اکبر محمودی مشاور عالی و رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون برگزار شد مدیران و کارشناسان توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان در جریان آخرین فعالیت‌های و مسائل طرح ملی رایگان تیراندازی قرار گرفتند و در جلسه‌ای پیرامون موارد ذیل به بحث و گفتگو پرداختند.

1- آمادگی 204 باشگاه تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی از استان‌های مختلف کشور برای مشارکت در اجرای این طرح 2-تفاهم نامه‌های فدراسیون با وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، شرکت‌های وارد کننده و تولید کننده سلاح و تجهیزات تیراندازی، سازمان ورزش شهرداری تهران و .....

3-هزینه‌های اجرای طرح برای تامین مربیان باشگاه‌ها، خرید سیبل و ساچمه، تهیه گواهینامه پایانی شرکت کنندگان، تبلیغات و ....

در پایان نیز، مدیران دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان مراتب رضایت خود را از اقدامات گسترده و منظم فدراسیون تیراندازی ابراز نمودند.

نظر شما