رضا میرزایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران است/ هر بازی حکم فینال را دارد/ علاقه‌ای به حضور در استقلال و پرسپولیس ندارم!

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۳:۴۸
کد خبر: ۹۱۲۲۹۲
سپاهان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران است/ هر بازی حکم فینال را دارد/ علاقه‌ای به حضور در استقلال و پرسپولیس ندارم!
بازیکن سپاهان معتقد است هیچ باشگاهی در ایران حرفه‌ای‌تر از سپاهان نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا میرزایی یکی از بازیکنانی است که در لیگ هجدهم با انجام 28 بازی با پیراهن فولاد توانست یکی از بهترین بازیکنان این تیم باشد. البته امیر قلعه‌نویی و باشگاه سپاهان در فصل جاری دیگر حاضر نشدند این وینگر تکنیکی را به باشگاه دیگری بدهند و با توجه به ترافیک بازیکنان خوب در تیم صدرنشین لیگ او هم نتوانسته در تمام بازی‌های زردپوشان نصف جهانی حاضر باشد.

این بازیکن که در این فصل برای اصفهانی‌ها گل هم زده در این‌باره به خبرنگار برنا گفت: ما بازیکنان بسیار خوبی در سپاهان داریم، موفقیت تیم بر بازی کردن یک نفر اولویت دارد اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا در تمرینات و در زمان حضور در مسابقه با ارائه یک بازی خوب بتوانم جایگاه خود را تثبیت کنم. البته صلاحدید با کادرفنی است و بنده براساس وظیفه‌ای که دارم کار خودم را انجام می‌دهم.

وی درباره صدرنشینی این تیم در لیگ و اینکه برخی معتقدند تیم در فصل جاری قهرمان خواهد شد، اظهار داشت: خداراشکر وضعیت تیم خوب است. ما کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان حرفه‌ای و بزرگی داریم که با هماهنگی صورت گرفته توانسته‌ایم تا اینجا بازی‌های خوبی را انجام دهیم و به واسطه توانایی‌های بالای تیم در لیگ صدرنشین شدیم. سپاهان با تدابیر قلعه‌نویی توانسته روند روبه رشدی در این فصل داشته باشد و ما بازی به بازی جلو می‌رویم اما خیلی زود است که بخواهیم در این‌باره صحبت کنیم، هنوز تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده و ما باید برای رسیدن به این مهم در تمام بازی‌ها حداکثر امتیازات را بدست بیاوریم. هر بازی در لیگ برای ما حکم یک فینال را دارد.

بازیکن سابق تیم ملی زیر 20 سال کشور درباره بازی‌های پیش‌روی این تیم در لیگ مقابل گل‌گهر سیرجان و جام حذفی برابر پیکان تصریح کرد: بازی در لیگ مقابل هیچ تیمی ساده نیست و تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر حضور دارند انگیزه‌های زیادی مقابل ما دارند و تمام تمرکز ما به‌روی این دیدار است. درباره جام حذفی هم به دلیل حضور ملی‌پوشان سپاهان در تیم ملی بازی ما عقب افتاد و در آن جام هم تلاش خود را برای حضور در فینال و قهرمانی می‌کنیم، البته جام حذفی جام شگفتی‌ها است  و خیلی چیزها مشخص نیست.

میرزایی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی زیر 20 سال را در کارنامه کاری خود دارد، در ادامه پیرامون حضورش در تیم امید و تیم ملی عنوان کرد: متاسفانه من 22 سالم تمام شده و فکر نمی‌کنم بتوانم برای تیم امید بازی کنم، به هرحال من تمام تلاشم را برای دیده شدن می‌کنم و برای اینکه نظر ویلموتس را جلب کنم کوشش زیادی انجام می‌دهم. امیدوارم بتوانم سرعت خود در روند صعودی‌ام را نیز بیشتر کنم. همین که بازیکنی مثل محبی از سپاهان دعوت می‌شود برای ما خوشحال کننده است و برای او و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و خیلی دوست دارم به پیراهن مقدس تیم ملی برسم.

وینگر سپاهان در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به حضور در سرخ‌آبی‌های پایتخت دارد و پیشنهاد خارجی تا به حال داشته یا خیر این‌گونه پاسخ داد: من از آکادمی سپاهان کارم را شروع کردم، بچه اصفهانم و از کودکی با افتخار طرفدار تیم محبوبم بوده‌ام. هیچ باشگاهی در ایران حرفه‌ای‌تر از سپاهان نیست و دوست دارم در این باشگاه بازی کنم. البته من پیشنهادی از مالمو سوئد داشتم که مسئولان باشگاه به من گفتند بهتر است در تیم بمانی و در آینده با پیشنهادات بهتری روبرو خواهی شد. من سه سال با سپاهان قرارداد دارم و تیم شهرم برای اولین و آخرین اولویت است و علاقه‌ای به حضور در استقلال و پرسپولیس نیز ندارم.

نظر شما
پرونده ویژه