حسب دستور وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت؛

اماکن ورزشی استان ایلام در خدمت زوار و ستاد اربعین

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۶:۵۲
کد خبر: ۹۱۲۴۶۳
اماکن ورزشی استان ایلام در خدمت زوار و ستاد اربعین
همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین 5موکب اداره ورزش و جوانان استان ایلام برای پذیرایی و خدمتگزاری به زائران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) در محورهای تردد زائران در استان ایلام برپا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی شائی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام بیان کرد: از۱۶ مهر فعالیت ۵ موکب اداره ورزش و جوانان در مسیرهای تردد زائران از استان ایلام آغاز  و کلیه خدمات تا برگشت همه زائرین در اماکن ورزشی و موکب ها ادامه دارد.

وی افزود: موکب ورزشکاران عاشورایی بزرگترین موکب این اداره کل در در شهرستان مهران دایر و روزانه بیش از یک  هزار وعده صبحانه، ناهار، میان وعده و شام و برشورها و پیامهای بهداشتی در بین زائران توزیع می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام  ادامه داد: موکبهای هیات ورزشهای همگانی استان ایلام و شهرستان دره شهر، از دیگر موکب‌های این شهرستان است که در این ایام به زائران خدمت می‌کنند ضمن اینکه یک موکب نیز در محور ایلام به سرابله در کمربند شرقی توسط سازمانهای مردم نهاد (سمن ها)با همکاری و پشتیبانی معاونت فرهنگی وامور جوانان در حال خدمات رسانی به زوار است.

علی شائی  افزود :حسب دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سالن ها ورزشی و موکب های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برای میزبانی از زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد و کلیه تمهیدات برای خدمت رسانی مطلوب به زائران ابا عبدالله الحسین اتخاذ شده است.

وی با اشاره به برپایی ۲ موکب اداره ورزش و جوانان استان ایلام در سال گذشته پیش‌بینی کرد: امسال با افزایش تعداد موکب‌ها، میزان خدمات‌دهی به زائران به حدود 800 هزار تن افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پایان گفت: با تاکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تمام سالن های و اماکن ورزشی استان ایلام از جمله خوابگاه‌ها و سالن‌های ورزشی شهرستانهای ایوان، ایلام، دهلران، ملکشاهی، دره شهر، چرداول بدره در اختیار ستاد اربعین استان وزوار ابا عبدالله (ع) قرار گرفته و اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران پایگاه مرکزی جهت اسکان و انبار مواد غذایی و آشامیدنی در اختیار ستاد اربعین استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز