بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تغییر در خط دفاع عجیب بود/ بازیکنان با رضاییان قهر بودند/ حداقل باید مساوی می‌کردیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۷:۲۴
کد خبر: ۹۱۲۶۲۴
تغییر در خط دفاع عجیب بود/ بازیکنان با رضاییان قهر بودند/ حداقل باید مساوی می‌کردیم
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است در تمام دنیا کمترین تغییر در خط دفاعی ایجاد می‌شود و دلیل عدم حضور پورعلی‌گنجی را باید از مارک ویلموتس پرسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد داداش زاده، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیرامون باخت تیم ملی به بحرین به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه شب گذشته تیم ملی بازی خوبی را ارائه نداد. البته دو تیم خوب نیودند، شاگردان ویلموتس در نیمه اول بسیار ضعیف بودند ولی در نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و حداقل باید این بازی مساوی می شد.

وی افزود: سطح فنی بازیکنان بحرین قابل مقایسه با ملی پوشان ایران نیست. اکثر بازیکنان ما لژیونر هستند و تجربه جام جهانی داشتند. بازیکنان در زمان کی روش هم بودند و می توان گفت دیشب به سیستم مربی پرتغالی بازی کردیم ولی با روند هجومی بیشتر. نمی دانم چرا بازیکنان ما که اشتباهات زیادی هم داشتند بر هجوم در عمق تاکید داشتند. در چند صحنه رامین رضاییان خالی بود اما گویا بازیکنان با او قهر بودند یا یک مشکلی داشتند، چرا که به او پاس نمی دادند و بر حمله از عمق تاکید داشتند. در حالی که از جناحین چندین موقعیت ایجاد کردیم و بازیکن سرزن درون زمین داشتیم. نمی دانم تاکید ویلموتس بود یا اینکه بازیکنان درپی اشتباهات زیاد بر این موضوع پافشاری می کردند.

داداش زاده در بخش دیگری از صحبتهایش عنوان کرد: ما مقابل بحرین باختیم، پس مقابل عراق چکار می خواهیم کنیم. البته تیم در زمان خوبی باخت و بازیکنان باید از این شکست درس بگیرند و ویلموتس هم بداند بازیکنانی در ایران هستند که تشنه تیم ملی و بازی هستند و آنها می توانند بهتر بازی کنند. ضمن اینکه من دلیل تغییر در ترکیب خط دفاعی و استفاده از حسینی را نمی دانم و باید ببنیم چرا پورعلی‌گنجی بازی نکرد و باید این موضوع را از سرمربی تیم ملی پرسید. اگر او کنار کنعانی زادگان بود شاید حتی نتیجه بازی چیز دیگری می شد و این تغییر برایم عجیب بود. در همه دنیا ثبات خط دفاعی اهمیت دارد و کمترین تغییر در این بخش ایجاد می شود. ما با این شکل بازی در آینده به مشکل می خوریم، ما ایران هستیم و باید بدانیم تیم های عربی به همراه داور حریف ما هستند و قاضی میدان می توانست برای ما هم پنالتی بگیرد. بحرین حالا یک تیم درجه دو آسیایی است و نباید آن را در حد گربه سیاه خود بدانیم و شاید باید به عراق این لقب را بدهیم.

پیشکسوت فوتبال گفت: بازیکنان خوبی در تعویض های ویلموتس به میدان آمدند و نورالهی بعد از حضورش 2-3 شوت خوب زد و امیری هم بسیار جنگنده بازی کرد و موقعیت ساخت اما روند تعویض ها به نفع تیم نبود. به هرحال باید نقایص هرچه زودتر برطرف شود. ما نباید به بحرین می باختیم و حداقل در خانه حریف باید مساوی می کردیم.

نظر شما
پرونده ویژه