دکترای حقوق ورزشی:

ملی‌پوشان تحت‌تأثیر ناجوانمردی تماشاگران قرار گرفتند/ در بحرین امنیت وجود نداشت

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۳:۳۶
کد خبر: ۹۱۲۷۱۳
ملی‌پوشان تحت‌تأثیر ناجوانمردی تماشاگران قرار گرفتند/ در بحرین امنیت وجود نداشت
احمد یوسفی صادقلو دکترای حقوق معتقد است که اتفاقات بازی ایران و بحرین مصداق ناامنی در یک دیدار فوتبال است که باعث شده روی عملکرد بازیکنان ایران هم تأثیر منفی بگذارد و همین عاملی برای پیگیری به منظور احقاق حقوق تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر احمد یوسفی صادقلو، متخصص حقوق ورزشی اتفاقات بازی ایران و بحرین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آنچه که به هنگام پخش سرود ایران در منامه رخ داد مصداق توهین به یک ملت است و ایران مَی تواند بصورت جدی این حق را دنبال کند و مصداق های مشابه هم از سوی فیفا با جریمه های زیادی مواجه شدند.

دکترای حقوق ورزشی از روسیه ادامه داد: وقتی تا آن حد بی احترامی و بی شرمی در ورزشگاه منامه به هنگام پخش سرود ایران وجود داشته و پلیس و مسئولان برگزاری هم ممانعت نکرده اند، مصداق بی امنی وجود دارد چرا که در آن لحظات بازیکن وقتی حس می کند به سرود رسمی کشور بی احترامی و توهین می شود و مسئولان برگزاری هم بی توجه هستند، امنیت روانی و جسمی خود را در خطر می بینند که این موضوع کاملا قابل پیگیری از لحاظ حقوق ورزشی است و ما هم باید ادعا کنیم در بحرین امنیت وجود ندارد.

این حقوقدان تاکید کرد: اتفاقاتی که رخ داد در روحیه بازیکنان تأثیر منفی داشته تا جاییکه روی عملکرد بازیکنان اثر منفی داشت و همه این موارد قطعا در محاکم ورزشی قابل پیگیری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز