فالح عیاشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لژیونرها با آمادگی کامل خارج از ایران تمرین می‌کنند/ تمرینات تخصصی بدنسازی به پیشرفت تیم کمک می‌کند

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۷:۰۷:۰۶
کد خبر: ۹۱۲۷۶۱
لژیونرها با آمادگی کامل خارج از ایران تمرین می‌کنند/ تمرینات تخصصی بدنسازی به پیشرفت تیم کمک می‌کند
بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: لژیونرها هم با آمادگی کامل خارج از ایران تمرین می‌کنند اما اگر آن‌ها کنار لیگ ایران کار کنند پیشرفت خوبی در بسکتبال با ویلچر خواهیم دید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فالح عیاشی، بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اردوهای تیم ملی بیان کرد: اردوهای آمادگی ما از روز 14 مهرماه در محل فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز شد و وارد اردو شدیم. تمرینات خود را از همان موقع شروع کردیم، خداراشکر تا به حال همه چیز خوب است و تمرینات بسیار عالی پیش می‌رود.

وی افزود: الان برای مسابقات آسیا اقیانوسیه آماده می‌شویم که این رقابت‌های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز محسوب می‌شود. ان‌شاءالله با انجام تمرینات خوب و به کمک کادرفنی، انجمن و فدراسیون بتوانیم بهترین عملکرد تیم ملی را به نمایش بگذاریم.

عیاشی اظهار داشت: خداراشکر نفرات تیم هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر آمادگی جسمانی و بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و با انگیزه و روحیه بسیار عالی تمرینات خود را دنبال می‌کنند. در اردوها علاوه بر تمرینات تاکتیکی و تکنیکی، تمرینات تخصصی بدنسازی نیز داریم که این موضوع می‌تواند به پیشرفت تیم کمک کند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: درست است بچه‌هایی که در تیم‌های خارجی به عنوان لژیونر بازی می‌کنند، در این مرحله از اردو حضور ندارند اما بازیکنان بسیار قوی در لیگ ایران داریم که یک‌سری جابه‌جایی‌ها خواهیم داشت و با کمک همه‌ نفرات تیم نتیجه خوبی خواهیم گرفت. لژیونرها هم با آمادگی کامل خارج از ایران تمرین می‌کنند اما اگر آن‌ها کنار لیگ کار کنند پیشرفت خوبی در رشته بسکتبال با ویلچر خواهیم دید.

نظر شما
پرونده ویژه