محمدحسن انصاری‌فرد:

مسائل فنی صفر تا صد با کالدرون است/ بعد از خوردبین، بسیاری روی پیروانی نظر داشتند

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۹:۱۹
کد خبر: ۹۱۲۸۱۸
مسائل فنی صفر تا صد با کالدرون است/ بعد از خوردبین، بسیاری روی پیروانی نظر داشتند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بسیاری روی پیروانی نظر داشتند و از او به عنوان مدیری که به امور مختلف تیم تسلط دارد، یاد می‌کردند. به هرحال آقای پیروانی در زمره برترین‌های تاریخ پرسپولیس از نظر تعداد بازی و کاپیتانی هستند و به واسطه سال‌ها حضور در تیم به عنوان کاپیتان، سرمربی، مربی و مدیر تیم و سال‌ها حضور در تیم ملی تجربیات گرانبهایی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسن انصاری‌فرد در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز پس از این که موضوع را با آقای خلیلی در میان گذاشتیم، از آقای پیروانی دعوت کردیم به باشگاه بیایند، از آقای‌ کالدرون هم دعوت شد و معرفی و صحبت‌ها درباره انجام کارها صورت گرفت. البته، فردا هم برای معارفه و آغاز بکار آقای پیروانی به عنوان مدیر تیم، در تمرین تیم حضور خواهیم داشت.

انصاری‌فرد درباره انتخاب پیروانی گفت: پیروانی نشان داد، در کار خود یکی از بهترین‌ها است. بعد از محمود خوردبین، برای انجام این مسوولیت، بسیاری روی پیروانی نظر داشتند و از او به عنوان مدیری که به امور مختلف تیم تسلط دارد، یاد می‌کردند. به هرحال آقای پیروانی در زمره برترین‌های تاریخ پرسپولیس از نظر  تعداد بازی و  کاپیتانی هستند و به واسطه سال‌ها حضور در تیم به عنوان کاپیتان، سرمربی، مربی و مدیرتیم و سال‌ها حضور در تیم ملی تجربیات گرانبهایی دارند و به واسطه تحصیلات عالیه تا مقطع دکترا و مدیریت قوی می‌توانند به تیم کمک کنند.

انصاری‌فرد گفت: ما امروز در این زمینه با کالدرون و پیروانی جلساتی داشتیم. بنده صحبت‌هایی درباره این تغییرات داشتم و ضمن معرفی سوابق مدیر جدید تیم در جلسه معارفه هم گفتم که مسائل فنی صفر تا صد با آقای کالدرون است و نظم و انضباط و برنامه ریزی در حوزه اختیارات مدیر تیم خواهد بود. تردیدی نیست، با همدلی و اتحاد میان مجموعه تیم و حمایت هوداران و پیشکسوتان عزیز می‌توان روزهای خوب را تکرار کرد. آقای کالدورن نگاه مثبت به موضوع داشته و تاکید داشتند پرسپولیس تیم و نام بزرگی است و همه ما موظف هستیم با اتحاد، همدلی و سخت کوشی بهترین عملکرد ممکن را داشته و انتظارات را برآورده کنیم.

او تصریح کرد: امروز درباره این تغییرات با اعضای محترم هیات مدیره صحبت کردم. می‌دانیم که هواداران هم از دوران حضور آقای پیروانی در تیم و تلاش‌های ایشان خاطرات خوبی دارند. هواداران با حمایت خود از تیم و کادرفنی می‌توانند شرایطی را فراهم کنند که پرسپولیس به صدر بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز