سرمربی مس کرمان :

انتظار چهارگل را نداشتم/روز احساسی سختی برای من بود/زندگی حرفه ای ام را مدیون ذوب آهنم

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۲:۰۹
کد خبر: ۹۱۲۸۵۴
انتظار چهارگل را نداشتم/روز احساسی سختی برای من بود/زندگی حرفه ای ام را مدیون ذوب آهنم
سرمربی مس کرمان گفت:من تمام زندگی ورزشی ام را مدیون تیم ذوب آهن هستم و این بازی یک بازی احساسی سخت برای من بود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، مجتبی حسینی بعد از بازی با تیم ذوب آهن اظهار داشت:باتوجه به اینکه بازی در قالب حذفی بود ویک تیم از گردونه خارج می شد طوری برنامه ریزی کردیم که  راه نفوذ ذوب آهن را ببندیم. از ضد حمله ها استفاده کردیم وسریع از پرس اولیه خارج شدیم .

  وی در ادامه افزود:ذوب آهن  به دلیل تعطیلی دوهفته ای با مشکل روبرو بود.خدا کمک کرد و کار خوب بازیکنان بود که واقعا با تمام توان‌شان بازی کردند. بازیکنان ما انگیزه مضاعفی داشتند چون حریف‌شان تیم شناخته شده‌ای بود. خدا را شکر توانستیم با یک کار تیمی خوب یک برد خوب را به دست بیاوریم و این برد را به بازیکنان خودمان تبریک می‌گویم.

حسینی تصریح کرد:بازی با ذوب آهن برای من بسیار دشوار بود،ده سال در این تیم بازی کرده ام و  مربی نیز بوده ام.به نوعی زندگی حرفه ای ورزشی ام را مدیون ذوب آهنم اما  امروز از لحاظ حرفه ای باید کامل در اختیار مس بودم و با برنامه ریزی نتیجه می گرفتیم .

مربی مس کرمان ادامه داد:انتظار زدن چهار گل را نداشتم ولی بازیکنان با انگیزه و خوب بازی کردند.با این حال باید سریع   این بازی را فراموش کنیم زیرا  شرایط خویی در لیگ نداریم و باید روی  بازی های بعدی تمرکز کنیم تا در جدول نتایج بهتری کسب کنیم.  

وی در خصوص تفاوت مربیگری در لیگ یک ولیگ برتر گفت:تفاوت مربی گری در لیگ یک وبرتر زیاد است.در لیگ برتر ثبات بهتری داری و حتی کیفیت زمین نیز با لیگ یک قابل مقایسه نیست. تیم های لیگ یک هرسال تغییر نود درصدی دارند.تغییرات در لیگ یک و نبود ثبات به کارمربی ضربه می زند زیرا نود درصد تیم را باید از نو ببندیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز