ارشیا الماسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پس از بازی‌های آسیایی چند بازیکن تیم ملی لژیونر شدند/ واترپلو مسیر سختی را درپیش دارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۵:۴۴
کد خبر: ۹۱۲۸۷۲
پس از بازی‌های آسیایی چند بازیکن تیم ملی لژیونر شدند/ واترپلو مسیر سختی را درپیش دارد
بازیکن آینده‌دار تیم ملی واترپلو ایران گفت: وقتی نتیجه خوبی در یک مسابقه می‌‌گیریم اسپانسرهای بیشتری حاضر می‌شوند برای شرکت کردن در مسابقات لیگ ما بیایند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ارشیا الماسی بازیکن آینده‌دار تیم ملی واترپلو ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص وضعیت تیم ملی بیان کرد: اردوی ما پس از بازی‌های آسیایی قطع نشده و تا همین لحظه ادامه داشته است. قرار است یکم آبان ماه یک دیدار تدارکاتی داشته باشیم برای مسابقات انتخاباتی المپیکی که بهمن ماه برگزار می‌شود، به آمادگی کامل برسیم و با قدرت هرچه تمام‌تر به این رقابت‌ها اعزام شویم.

وی اظهار داشت: از الان نمی‌شود حرف قطعی زد اما همه تلاشمان را می‌کنیم و نتیجه آن را باید در مسابقات ببینیم. به هر حال رقیبان سختی داریم و چین، ژاپن و قزاقزستان حریف‌های اصلی ما هستند، کشور قزاقزستان یکی از قدرت‌های برتر آسیا است که در مسابقات بازی‌های آسیایی پارسال مدال طلا را کسب کرد. المپیک هم در ژاپن برگزار می‌شود که آن‌ها هم برای بهترین خودشان تلاش می‌کنند. به همین خاطر ما دست از کارمان نمی‌کشیم و تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم توقعات را براورده کنیم.

الماسی افزود: مسیر سختی را باید پشت سر بگذاریم، پس از آن که در بازی‌های آسیایی توانستیم مدال برنز را کسب کنیم، چند نفر از بازیکنان تیم ملی برای سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ لژیونر شدند. دروازه‌بان اصلی‌ ما شایان قاسمی الان در لیگ فرانسه تمرین می‌کند. انشالله تا چند وقت دیگر لیگ برتر ایران هم شروع می‌شود و بقیه بازیکنان در لیگ ایران بازی می‌‌‌کنند.

بازیکن تیم ملی واترپلو در پایان گفت: ورود باشگاه پرسپولیس به رشته واترپلو صددرصد یک نقطه قوتی است که نشان می‌دهد وقتی نتیجه خوبی در یک مسابقه می‌‌گیریم اسپانسرهای بیشتری حاضر می‌شوند برای شرکت کردن در مسابقات لیگ ما بیایند. پرسپولیس یک تیم شناخته شده است مطمئنا تأثیر خیلی خوبی دارد و باعث می‌شود امسال تیم‌های باشگاهی برای رسیدن به مقام اول خیلی بیشتر تلاش کنند. امیدوارم اسپانسرها بیشتر به این ورزش روی بیاورند.

نظر شما
پرونده ویژه