در پیامی؛

معاون وزیر ورزش و جوانان فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹:۳۶
کد خبر: ۹۱۳۱۰۱
معاون وزیر ورزش و جوانان فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت
معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیام تبریک مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی 

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسان دارد. ورزش موجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه، حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده هاه و تک تک اقشار جامعه قرارگیرد. ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید دو چندان بکوشیم تا از قافله رشد عقب نمانیم. روز تربیت بدنی روز اندیشیدن به روش های توسعه، رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است و سرآغازی برای ایجاد انگیزه، نشاط بیشتر در سطح جامعه ورزش اسـت.

ورزش می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد. کودکان و نوجوانان می توانند در این عرصه گسترده، مهارت های زندگی مانند چگونگی برقراری ارتباط، اظهار نظر قاطعانه و تشریک مساعی و همکاری را بیاموزند.

بر خود فرض می دانم فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش کشورم، همکاران ارجمندم در وزارت ورزش وجوانان، ورزشکاران، مربیان، مدیران کل ورزش استان ها، روسای فدراسیون ها، مسئولین بانوان استان ها و نواب رییس فدراسیون ها و خبرنگاران ورزشی و فعالین حوزه ورزش در رسانه ها تبریک عرض نموده و از خداوند منان می خواهم این هفته سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه و افزایش مخاطبان ورزشی باشد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز