حسن باغگرایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین تکواندوکاران به مسابقات سیزم اعزام شدند/ چین اصلی‌ترین رقیب ما خواهد بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۱:۲۴
کد خبر: ۹۱۳۱۱۱
بهترین تکواندوکاران به مسابقات سیزم اعزام شدند/ چین اصلی‌ترین رقیب ما خواهد بود
عضو تیم تکواندو نیروهای مسلح گفت: از حدود سه‌ماه پیش اردوهای تیم‌ملی آغاز شد در این مدت بچه‌ها ریزش داشتند و فقط 8 نفر در این سه ماهه توانستند نظر مربی را جلب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن باغگرایی، عضو تیم تکواندو نیروهای مسلح، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های سیزم (مسابقات جهانی نیروهای مسلح) در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: نزدیک به 20 سال است که سابقه فعالیت ورزشی دارم، امیدوارم با دعای خیر مردم  بتوانم در مسابقات مدال خوش‌رنگی کسب کنم. از حدود سه‌ماه پیش اردوهای تیم‌ ملی آغاز شد در این مدت بچه‌ها ریزش داشتند و فقط 8 نفر در این سه ماهه توانستند نظر  مربی را جلب کنند. اما بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می‌برند و امیدوارم با خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها برگردند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه مربی خوب و کارکشته‌ای داریم به نام استاد زوار که از سال‌های پیش مربی تیم‌ملی نیروی‌های مسلح بوده و تمام حریفان را آنالیز کرده و نکات مهم را نیز گوشزد کردند با این اوصاف فکر می‌کنم نتایج خوبی را کسب کنیم.

باغگرایی درمورد رقبای حاضر در مسابقات اظهار کرد: چین در این مدت فعالیت چشم‌گیری داشته و خود شما هم می‌دانید که چینی‌ها در المپیک حرف  اول و دوم  را می‌زنند و دید خاصی به آن دارند به همین خاطر عرصه مقداری تنگ شده ولی با توکل بر خدا و با اساتید خوبی که داشتیم امیدوارم بتوانیم قهرمانی سال‌های گذشته را تکرار کنیم.

نظر شما
پرونده ویژه