رقابت‌های جام حذفی، استقلال ۳ - فجرسپاسی صفر؛

رستگاری آبی‌ها بعد از ۱۲۰ دقیقه/ استقلال، نفس شاگردان مهابادی را گرفت

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۷:۳۶
کد خبر: ۹۱۳۱۵۲
رستگاری آبی‌ها بعد از ۱۲۰ دقیقه/ استقلال، نفس شاگردان مهابادی را گرفت
تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز رفت و در یک بازی نفس‌گیر به برتری 3 بر صفر رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تیم استقلال از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی،‌عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز رفت.

تیم فجر سپاسی شیراز هم با ترکیب سعید جلالی‌راد، امیرحسین صدقی، محمد امینی، امیرشبانی، محمد حسین کریم‌زاده، میلاد غریبی، بابا محمدی، ایوب کلانتری، میلاد احمدی، اکبر بختیاری، اسماعیل بابایی برابر آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت.

پیام حیدری، قضاوت این بازی را برعهده داشت و در کنار آن سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم دو کمک داور حاضر در این دیدار بودند.

نیمه اول بازی با فشارهای استقلال آغاز شد اما از دقیقه 20 بازی تیم فجر سپاسی شیراز هم شروع به حمله کرد. در دقیقه 8 اولین کرنر بازی را قائدی روی دروازه فجرسپاسی شیراز فرستاد که حاصلی برای آبی پوشان نداشت. دومین کرنر استقلال را هم قائدی در دقیقه 12 زد اما توپ توسط مدافعان فجرسپاسی دفع شد. در دقیقه 13 توپ به اسماعیلی رسید اما شوت او بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه فجر راهی اوت شد.

تیم فجر در دقیقه 19 اولین شوت خود به سمت دروازه استقلال توسط امینی روانه کرو که نتوانست از این فرصت خوب گلزنی استفاده کند. در دقیقه 32 بازی فجری‌ها یک موقعیت خوب دیگر پیدا کردند اما شوت اسماعیل بابایی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

فرشید اسماعیلی برای بار سوم در دقیقه 40 بازی به سمت دروازه فجر شوت کرد اما باز هم سعید جلالی‌راد مانع از ورود توپ او به دروازه شد. در دقیقه 45 استقلال فشار زیادی به دوازه فجر آورد اما باز هم نتوانست دروازه این تیم را باز کند و نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر  به پایان رسید.

نیمه دوم بازی باز هم با فشارها و موقعیت‌های فراوان تیم استقلال آغاز شد و آبی‌پوشان بازی را کاملا در دست خود داشتند. اما با این وجود 90 دقیقه بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و استقلال با وجود موقعیت‌های حساس و خطرناکی که ایجاد کرد نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد، به همین دلیل بازی به دو نیمه 15 دقیقه‌ای وقت اضافه کشیده شد.

میلاد غریبی از تیم فجر سپاسی و فرشید اسماعیلی از استقلال دو بازیکنی بودند که در نیمه دوم از حیدری داور وسط بازی کارت زرد دریافت کردند.

در یکی از صحنه‌های حساس بازی استقلالی‌ها مدعی شدند که توپ در داخل محوطه جریمه به دست مدافع فجر برخورد کرده، اما پیام حیدری این موضوع را تایید نکرد و پس از چند دقیقه بازی به حالت طبیعی خود برگشت.

در نیمه اول وقت اضافه دو تیم فشار زیادی به یکدیگر آوردند و شوت‌های فراوانی به سمت دروازه دو تیم فرستاده شد اما باز هم بازی بدون هیچ گل زده‌ای به پایان رسید. در نیمه دوم وقت اضافه وریا غفوری در دقیقه 112 توانست در یک ضربه آزاد دروازه فجر را باز کند و نتیجه را یک بر صفر به نفع استقلال تغییر دهد. سجاد آقایی توانست در دقیقه 118 دومین گل استقلال را به ثمر برساند و فقط یک دقیقه پس از آن داریوش شجاعیان برای بار سوم دروازه فجر سپاسی را باز کرد تا پیروزی آبی‌پوشان را قطعی کند. بازی با سوت نهایی حیدری با نتیجه سه بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید و آبی‌ها جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند.

نظر شما
پرونده ویژه