محسن کاوه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمدید قرارداد محمدی اتفاق مثبتی است/ آزادکاران نمره قابل قبولی در قزاقستان گرفتند/ تمرکز فدراسیون کشتی روی کسب سهمیه المپیک خواهد بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۵:۴۷:۰۶
کد خبر: ۹۱۳۱۶۴
تمدید قرارداد محمدی اتفاق مثبتی است/ آزادکاران نمره قابل قبولی در قزاقستان گرفتند/ تمرکز فدراسیون کشتی روی کسب سهمیه المپیک خواهد بود
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: با غلامرضا محمدی برنامه‌هایی را که شامل آیتم‌های متنوع و جهت بازی‌های پیشرو از جمله مسابقات انتخابی المپیک، مسابقات المپیک و بعد از آن است ارائه دادیم که در آینده‌ای نزدیک آن برنامه‌ها را تشریح خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، پیرامون حکم جدید علیرضا دبیر برای سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان به خبرنگار برنا گفت: با توجه به مسئولیتم می‌توانم پیرامون تیم آزاد صحبت کنم. غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی عملکرد خوبی در مسابقات جهانی قزاقستان داشت و قرارداد او نیز تا پایان‌ این رقابت‌ها بود که توسط دبیر حکم جدید صادر شد تا وی با قدرت کار خود ر ادامه بدهد.

وی در ادامه افزود: جا دارد من یک بار دیگر بر یک موضوع بسیار اساسی و کلیدی تاکید ‌کنم و آن هم این است که تمام اهالی کشتی باید دست به دست هم بدهند و به کادر فنی، تیم ملی و فدراسیون کمک کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی را در آینده و بازی‌های المپیک کسب کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که پیرامون رقابت‌های لیگ نظرش چیست و برخی از کارشناسان معتقدند اردوهای طولانی در روند فنی کشتی گیران تاثیر منفی دارد و بهتر از کشتی‌گیران در اختیار باشگاه‌ها باشند، اظهار داشت: لیگ امسال در حال برگزاری است و در هفته اول آن بازی‌های خوبی را دیدیم. خوشبختانه تیم‌ها با حامیان مالی خوبی در رقابت‌ها حاضر شدند و به لحاظ مادی برگزاری لیگ به کشتی‌گیران کمک زیادی می‌کند. در اختیار باشگاه‌ها هستند و تیم ملی تا پایان رقابت‌های لیگ هیچ اردویی نخواهد داشت. بعد از پایان این رقابت‌ها دوباره کشتی‌گیران در اختیار کادر فنی قرار می‌گیرند و البته قبل از آن باید در مسابقات انتخابی تیم ملی چه برای حضور در جام تختی و سایر رقابت‌ها شرکت کنند.

قهرمان اسبق آسیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون برنامه‌های آینده تیم ملی و اولویت‌های کشتی‌گیران آزاد عنوان کرد: کشتی‌گیری که در لیگ شرکت می‌کند مطمئن باشد که کادر فنی مسابقات لیگ را رصد می‌کند و کشتی‌گیران مطرح مطمئن باشند که کادر فنی نفرات آماده را به تیم ملی دعوت می‌کنند و لیگ جایی است برای بروز استعدادهای نو در کشتی. پیرامون برنامه‌های آینده باید بگویم با غلامرضا محمدی برنامه‌هایی را که شامل آیتم‌های متنوع و جهت بازی‌های پیشرو از جمله مسابقات انتخابی المپیک، مسابقات المپیک و بعد از آن است ارائه دادیم که در آینده‌ای نزدیک آن برنامه‌ها را تشریح خواهیم کرد. درباره موضوع اولویت باید عرض کنم که تمام تمرکز خود را برکسب سهمیه بازی‌های المپیک گذاشتیم و امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم سهمیه‌های جدید را به دست بیاوریم که کسب سهمیه‌های زودتر باعث می‌شود بتوانیم نفرات آماده‌تری را به المپیک بفرستیم و امیدواریم نتایج قابل قبولی در توکیو کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در چه مسابقاتی شرکت و اینکه آیا نفرات اعزامی به المپیک مشخص هستند اینگونه پاسخ داد: ما در آینده برای مسابقات انتخابی یک تورنمنت در چین و یک تورنمنت در بلغارستان را پیش‌رو داریم و امیدواریم بتوانیم در اولین مسابقه سهمیه‌های باقی مانده را کسب کنیم. درخصوص حضور افراد نیز باید بگویم بی‌تردید در هر وزن آماده‌ترین و لایق‌ترین افراد مفتخر به پوشیدن دوبنده تیم ملی می‌شوند.

کاوه در پایان خاطرنشان کرد: ما در چند ماه آینده روزهای بسیار پرکاری را پیش‌رو داریم و به شخصه از وزارت ورزش و به ویژه کمیته ملی المپیک می‌خواهم مانند گذشته یاور کشتی‌گیران باشند تا بتوانیم حضور موفقی در المپیک داشته باشیم. کمک‌های فکری و حمایت‌های معنوی خانواده کشتی بسیار مهم است و امیدواریم تمامی بزرگان کشتی از تیم ما حمایت کند.

نظر شما
پرونده ویژه