حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیکان را نباید دست‌کم گرفت/ پرسپولیس بدون تماشاگر هم می‌تواند حریف را ببرد/ علیپور به زوج بهتری در خط حمله نیاز دارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۶:۲۲:۵۲
کد خبر: ۹۱۳۱۷۱
پیکان را نباید دست‌کم گرفت/ پرسپولیس بدون تماشاگر هم می‌تواند حریف را ببرد/ علیپور به زوج بهتری در خط حمله نیاز دارد
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: اگر جای مدیران پرسپولیس و کادر فنی بودم همین امروز با جونیور به توافق می‌رسیدم و تسویه حساب می‌کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس، درباره وضعیت این تیم و دیدار سرخ‌پوشان مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: جابجایی‌های زیاد در خط هافبک و حتی خط دفاع باعث شده بعضا شاهد این باشیم که بازیکنان تمرکز لازم را در بازی نداشته باشند و البته هماهنگی‌ها نیز در تیم وجود ندارد. البته باید این‌گونه نگاه کنیم که کالدرون هنوز شناخت کاملی از بازیکنان ندارد و این مهم با صبر و حوصله هواداران حل می‌شود. مطمئن باشید هرچه جلوتر برویم بازیکنان برتر قدرت خود را به سرمربی دیکته می‌کنند و تیم یک دستی وارد زمین می‌شود.

او درباره ضعف گلزنی مهاجمان فعلی گفت: علیپور افت کرده و درست می‌شود اما اگر جای مدیران پرسپولیس و کادر فنی بودم همین امروز با جونیور به توافق می‌رسیدم و تسویه حساب می‌کردم. متاسفانه سطح فنی بازیکن بسیار پائین است و جای او بازیکنان زیادی می‌توانند زوج علیپور باشند، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی ترابی بی‌تردید در قرار گرفتن به عنوان یک زوج کنار علیپور می‌توانند موفق باشند.

سرمربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: درباره بازی امروز اعتقاد دارم پیکان را بدون تماشاگر هم می‌توانیم ببریم اما نباید حریف را دست‌کم گرفت. پرسپولیس در کنار لیگ می‌تواند در جام حذفی درخشش داشته باشد و معتقدم در رقابت حذفی می‌توانیم مانند سال قبل قهرمان شویم، البته باید ایرادات فعلی نیز برطرف شود.

نظر شما