پیمان فخری:

عملکرد کاروان ایران رضایت‌بخش بود/ از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قدردانی می‌کنم

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۶:۰۹
کد خبر: ۹۱۳۲۰۹
عملکرد کاروان ایران رضایت‌بخش بود/ از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قدردانی می‌کنم
کاروان ورزشی اعزامی ایران به نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی با کسب 1 طلا،1نقره و 1برنز عملکرد رضایت‌بخشی از خود بجا گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان فخری، سرپرست کاروان اعزامی به نخستین دوره بازی های جهانی ساحلی قطر ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: ایران در این بازی ها با 17 ورزشکار در 4 رشته شرکت کرد که با توجه به برنز تیمی فوتبال در مجموع 14 مدال کسب شد. در کشتی تنها نماینده کشورمان با اجرای تکنیک های ناب کشتی قدرتمندانه با شکست رقبای خود ضمن کسب مدال طلا احترام همه حریفان را به خود برانگیخت و اگر بیش از یک نماینده در کشتی داشتیم می توانست با مدال آوری خود کمک شایانی بکاروان کند.

وی ادامه داد: در کاراته فاطمه صادقی نماینده کاتای بانوان کشورمان در میان 32 نماینده از سراسر جهان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست در میان دیگر قدرت های جهانی به فینال راه یابد که در فینال هم نتیجه را به حریف رنک اول جهانی باخت و نقره گرفت که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فخری تصریح کرد: فوتبال ساحلی هم در این بازی ها کار بسیار بزرگی کرد، عزیزان فوتبال ساحلی در دور مقدماتی موفق شدند تیم های اوکراین، سنگال قدرتمند و پاراگوئه قوی را شکست دهند که با توجه به اینکه از هر گروه یک تیم صعود می کرد به دور بعد راه یافتند. در نیمه نهایی با روسیه بسیار قوی مصاف دادند و در رده بندی هم با شکست تیم قدرتمند ایتالیا دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند نشان برنز را در میان قدرت های سنتی این رشته از آن خود کنند تا جمع مدال های ایران به عدد 3 برسد تا در میان 97 کشور جهان رتبه نهم را بدست آوریم.
 
او گفت: از عملکر کاروان اعزامی راضی هستم، به خصوص از حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم که کمک کردند این کاروان در رقابت ها شرکت کند و پرچم پرافتخار کشورمان در بازی ها به اهتزاز در آید. 

نظر شما
پرونده ویژه