در دیدار صالحی‌امیری با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک کویت عنوان شد:

ظرفیت‌های همکاری ورزشی دو کشور فراتر از وضعیت فعلی است

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۱۳۲۲۶
ظرفیت‌های همکاری ورزشی دو کشور فراتر از وضعیت فعلی است
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک کویت در محل سالن جلسات هتل شرایتون قطر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در حاشیه مجمع عمومی انجمن کمیته های ملی المپیک جهان ANOC در دوحه قطر، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با فهد ناصر صباح احمد آل صباح، رئیس کمیته ملی المپیک کویت و حسین المسلم، دبیرکل این کمیته و مدیرکل اجرایی شورای المپیک آسیا طی نشستی دوستانه به گفتگو پرداخت.

هردو طرف با اشاره به همسایگی و نزدیکی شرایط دو کشور بر ضرورت گسترش فعالیت های مشترک ورزشی تاکید کردند و درخصوص برگزاری اردوهای مشترک، تبادل مربی و ورزشکار و همچنین برپایی تورنمنت های مشترک به بحث و گفتگو پرداختند و مقرر شد تا علاوه بر موارد ذکر شده دو کشور در زمینه تکنولوژی ورزشی نیز به یکدیگر کمک کنند.

در این نشست رییس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره بر روابط مطلوب دو کشور در سال های اخیر ابراز داشت: دو کشور ایران و کویت همواره با حسن رعایت همجواری به عنوان دو کشور دوست در کنار هم زندگی کرده و روابط خوبی با یکدیگر در عرصه بین المللی داشته و بدیهی است انتظار می رود این روابط در عرصه ورزشی نیز توسعه یابد.

رییس کمیته المپیک کویت ضمن تایید صحبت های رییس کمیته ملی المپیک ابراز داشت: بدون تردید همسایگی دو کشور و بخصوص روابط خوب سیاسی و اقتصادی می تواند در زمینه ورزشی نیز افزایش یابد و ظرفیت های همکاری ورزشی دو کشور بسیار فراتر از حد فعلی است و ما برای امضا تفاهمنامه ورزشی در زمینه های تبادل مربی، برگزاری اردو و حضور در تورنمنت های یکدیگر و حتی تکنولوژی روز ورزشی آمادگی داریم.

نظر شما
پرونده ویژه