محمدرضا گرایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدفم از حضور در مجارستان کسب مدال طلا است/ بعد از مسابقات بوداپست درباره وزن المپیکی‌ام تصمیم می‌گیرم

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۲:۱۸
کد خبر: ۹۱۴۰۶۹
هدفم از حضور در مجارستان کسب مدال طلا است/ بعد از مسابقات بوداپست درباره وزن المپیکی‌ام تصمیم می‌گیرم
ملی‌پوش تیم ملی فرنگی بعد از حضور در مسابقات قهرمانی امیدهای جهان درباره تغییر وزنش به یکی از اوزان المپیکی تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حضور محمد بنا و بها دادن خاص او به جوانان شرایطی را در کشتی فرنگی ما پدید آورده که دو ملی‌پوش بزرگسالان در ترکیب امیدها قرار است به مسابقات جهانی کشتی در رده زیر 23 سال اعزام شوند.

محمدرضا گرایی، ملی‌پوش کشورمان در وزن 72 کیلوگرم یکی از نفرات اعزامی به رقابت‌ها است، وی درباره میزان آمادگی‌اش و چگونگی حضور در اردوی تیم بزرگسالان و انتخابش در تیم امید به خبرنگار برنا گفت: کشتی‌گیرانی که در اردوی بزرگسالان حضور داشته‌اند بعد از برگزاری مسابقات انتخابی در رده امید با نفرات برتر مسابقه درون تیمی برگزار کردیم و هیچ کشتی‌گیری بدون انجام مسابقه انتخابی مفتخر به پوشیدن دوبنده تیم ملی نشده است.

وی درباره آمادگی خودش و سایر ملی‌پوشان افزود: ما بعد از مسابقات لیگ آخرین اردوی خود را از  26 مهر زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کنیم و تمرینات را با جدیت انجام می‌دهیم. خوشبختانه وضعیت فنی من و سایر ملی‌پوشان خوب است و تیم علاوه بر آمادگی فنی به لحاظ روحی وضعیت مناسبی دارد.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا پیرامون هدفش از حضور در این رقابت‌ها  و پیش‌بینی‌اش از نتیجه تیمی عنوان کرد: هدفم از حضور در مسابقات کسب مدال طلا است و انشاالله با دعای خیر مردم و تلاش و کوشش خودم و کادر فنی بتوانم به این مهم دست پیدا کنم. در بحث نتیجه تیمی هم ملی‌پوشان کشورمان جزو برترین‌های جهان هستند و امیدوارم در بهترین جایگاه بایستیم.

گرایی درباره تیمش در لیگ، سطح رقابت‌ها و اینکه برخی معتقدند اردوهای طولانی مدت بازده کمتری نسبت به حضور کشتی گیران در باشگاه‌ها دارد، عنوان کرد: من امسال در تیم بازار بزرگ ایران کشتی می‌گیرم و فکر می‌کنم کشتی‌های خوبی را شاهد بودیم و البته جای پیشرفت کمی و کیفی همواره در لیگ وجود دارد. این موضوع به نظرم کمی سلیقه‌ای است. در بسیاری از شهرها ملی‌پوشان مربی و حریف تمرینی خوب دارند و در برخی شهرها هم این امکانات مهیا نیست، ضمن اینکه هر ورزشکاری با یک نوع از تمرینات راحت‌تر است اما آنچه که مسلم است اردوی تیم ملی جای برترین نفرات است و پیش از هر تورنمنت مهمی کشتی‌گیران در این اردو خود را آماده می‌کنند.

ملی‌پوش فرنگی درباره برخی شایعات پیرامون اینکه محمد بنا در تیم‌های دیگر از جمله امید اعمال نفوذ می‌کند، تصریح کرد: خیر به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و به نظر من باید مسئولان در این‌باره صحبت کنند اما بنا برخی اوقات سر تمرین ما هم می‌آید و تمرینات را از نزدیک تماشا می‌کند.

قهرمان آسیا در سال 2019 درباره مهمترین برنامه‌هایش پس از این رقابت‌ها بیان کرد: بعد از این مسابقات درباره حضور در یکی از اوزان المپیکی 66 یا 77 کیلوگرم تصمیم نهایی را خواهم گرفت. از مردم می‌خواهم برای من و سایر ملی‌پوشان دعا کنند و بتوانیم با کسب نتایج خوب برای لحظاتی دل مردم را شاد کنیم.

مسابقات فرنگی امیدهای جهان از 10 لغایت 12 آبان‌ در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه