پرسپولیس دو-پیکان یک؛

نوربالای پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر/ هوای پاییزی به موتور پیکان نساخت

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۳:۱۷
کد خبر: ۹۱۴۰۷۷
نوربالای پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر/ هوای پاییزی به موتور پیکان نساخت
تیم فوتبال پرسپولیس توانست چهارمین برد خود را در لیگ برتر کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 18 امروز یکشنبه 28 مهر 1398 بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر 1 شکست بدهد تا چهارمین بردش را تجربه کند و 12 امتیازی شود.

در این دیدار، پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم پیکان با لباس های سفید و  آبی به زمین آمدند. تیم داوری هم با لباس های فسفری رنگ در زمین حاضر شدند. سفیدپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. ​در دقیقه 2 پرسپولیس از سمت راست صاحب کرنر شد. ارسال توپ، دفع و بازی به جریان افتاد. در دقیقه 3 ارسال خوب نادری با ضربه علیپور همراه شد که توپ در اختیار امینی دروازه‌بان پیکان قرار گرفت. دقیقه 4 شوت بازیکن پیکان در دستان بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 6 پرسپولیس درپی حملات مستمر بار دیگر از سمت راست به کرنر رسید. ارسال ترابی در یک رفت و برگشت دروازه میهمان را تهدید کرد. در دقیقه 8 حمودی کاپیتان پیکان پس از ضد حمله تیم میهمان، روی نادری خطا کرد و داور اعلام ضربه به سود سرخپوشان کرد. در دقیقه 9 بیرانوند از دروازه فاصله گرفت و ضربه از راه دور واسعی از کنار دروازه گذشت. ​در دقیقه 10 ضد حمله پیکان توسط کنعانی زادگان مهار شد. در ادامه، حمله سرخپوشان توسط ترابی شکل گرفت و پاس زیبای او برای جونیور ساخته و پرداخته شد که براندائو نتوانست از این موقعیت بهره ببرد. در دقیقه 11 شوت بازیکن سرخپوش در اختیار امینی گل پیکان قرار گرفت. در دقیقه 14 پیکان توسط مغانلو صاحب موقعیت شد که ضربه او از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد. در دقیقه 16 ضد حمله پیکان توسط بیرانوند مهار شد. ​در دقیقه 17 شوت علیپور پس از برخورد به مدافع پیکان کرنر شد. پاسکاری سرخپوشان بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 19 حمله سرخپوشان به بار نشست و پاس زیبای علیپور با ضربه دیدنی ترابی به گل اول این دیدار تبدیل شد.در دقیقه 29 علیپور متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته کرد. ارسال انصاری به مهاجمان نرسید.

در دقیقه 31 سرخپوشان از جناح راست به کرنر رسیدند. در دقیقه 32 شوت شیری از روی دروازه امینی به بیرون رفت. در دقیقه 33 جونیور ضد حمله سرخپوشان را بی ثمر گذاشت. ​در دقیقه 35 داور یک ضربه ایستگاهی به سود سفیدپوشان اعلام کرد. ضربه کاشته توسط واسعی به گل تساوی تبدیل شد. در دقیقه 39 شوت سعید واسعی با دخالت بیرانوند به کرنر مبدل گردید. ارسال توپ هم ضربه دروازه اعلام شد. ​در دقیقه 40 حملات پی در پی سفیدپوشان، توپ را وارد دروازه میزبان کرد که داور قبل از آن اعلام آفساید کرده بود. در دقیقه 42 پرسپولیس از سمت چپ به کرنر رسید. ارسال توپ هم راهی به جایی نبرد. در دقیقه 43 براندائو در تله آفساید حریف قرار گرفت. ​در دقیقه 44 شوت واسعی بار دیگر خطرناک ظاهر شد و پس از برخورد به مدافعان سرخپوش به کرنر مبدل گردید. ارسال توپ هم در ادامه، با شوت بازیکن سفیدپوش از روی دروازه میزبان گذشت. ​داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سرخپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند.پرسپولیس در نیمه دوم، دست به تعویض زد و امید عالیشاه به جای جونیور به زمین آمد و بازوبند کاپیتانی را بر دست بست.​در دقیقه 46 حرکت خوب و ضربه زمینی علیپور پس از مهار توسط امینی از کنار دروازه پیکان دور شد.​در دقیقه 48 پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد. ارسال نورالهی با تعلل، همراه1 و بازی به جریان افتاد.در دقیقه 54 ارسال‌های متوالی سرخپوشان از جناحین، توسط مدافعان میهمان مهار شد.در دقیقه 57 حمودی از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و در ادامه، ارسال او به هم تیمی هایش نرسید.​در دقیقه 59 شوت ترابی پس از برخورد به نورالهی از کنار دروازه امینی به بیرون رفت.در دقیقه 60 حمله سرخپوشان به ضربه دروازه مبدل گردید.در دقیقه 62 ترابی در سمت راست متوقف شد و در پی اعلام خطای او و اعتراضش، از داور کارت زرد دریافت کرد.در دقیقه 65 رحمانی به جای امیرحسین کریمی برای پیکان به زمین آمد.در دقیقه 67 محمد نادری از پرسپولیس جای خودش را به مهدی عبدی داد.

عبدی در جناح راست متوقف شد و یک ضربه کاشته برای سرخپوشان بدست آورد. ارسال عالیشاه با ضربه سر مدافعان دور شد.​در دقیقه 73 پیکان از سمت راست به کرنر رسید. ارسال توپ در یک رفت و برگشت در اختیار بیرانوند قرار گرفت.در دقیقه 74 پیکان در یک ضد حمله، واسعی را صاحب توپ کرد و موقعیتی برای میهمان خلق شد که مدافعان سرخپوش شوت او را مهار کردند.در دقیقه 76 ارسال قرمزپوشان از جناح چپ روی سر علیپور جفت و جور نشد و توپ در اختیار امینی قرار گرفت.در دقیقه 79 شوت نورالهی به مدافعان پیکان برخورد کرد.در دقیقه 81 حمله سرخپوشان از جناح چپ با ارسال زیبای عالیشاه همراه شد که نورالهی با ضربه سر دیدنی دروازه پیکان را باز کرد.

در دقیقه 83 سیدجلال حسینی به جای ترابی برای پرسپولیس به میدان آمد.​در دقیقه 84 درپی برخورد دو بازیکن از دو تیم، مهدی عبدی با کارت مستقیم قرمز از زمین اخراج شد.​اسماعیل شریفات هم به جای فراز امام علی برای پیکان به زمین آمد.​در دقیقه 89 خدا بنده لو به جای پورامینی برای پیکان وارد زمین شد.داور برای نیمه دوم، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.در دقیقه 92 در پی برخورد عالیشاه با بازیکن پیکان، داور یک ضربه کاشته برای تیم میهمان اعلام کرد. پاس واسعی با شوت رحمانی همراه شد که توپ از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

داور: سید مهدی سید علی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی-محمد راهی

کمک داوران اضافی: محمدرضا اکبریان-سید علی اصغر مومنی

داور چهارم: عسگر محمدی

ناظر داوری: حسین خانبان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نورالهی (کاپیتان)، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و جونیور براندائو.

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب پیکان:

مهدی امینی، سید مهران موسوی، حسین پور امینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، سید محمد ستاری، علی حمودی (کاپیتان)، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی.

سرمربی: حسین فرکی

نظر شما