کیوان صادقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ملی‌پوشان ایران از روزهای اوج فاصله گرفته‌اند/ می‌توانستیم برابر بحرین برنده باشیم/ توان شکست کویت را داریم

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۹:۰۰
کد خبر: ۹۱۴۲۱۰
ملی‌پوشان ایران از روزهای اوج فاصله گرفته‌اند/ می‌توانستیم برابر بحرین برنده باشیم/ توان شکست کویت را داریم
کارشناس هندبال گفت: هندبال ایران در گذشته یکی از بهترین‌های تیم‌های آسیا محسوب می‌شد تا حدودی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ ملی هندبال کشورمان شب گذشته در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 مقابل بحرین صف‌آرایی کرد که در نهایت این بازی با نتیجه 29-26 به سود بحرین به پایان رسید.

کیوان صادقی، کارشناس هندبال درباره ارزیابی خود از این دیدار و نتیجه کسب شده در دو دیدار گذشته در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازیکنان بازی اول مقابل کره جنوبی را واقعا خوب انجام دادند و نتیجه خوبی هم به دست آمد اما مقابل بحرین نتیجه را واگذار کردیم که به نظرم در این دیدار هم می‌توانستیم برنده باشیم ولی در لحظات آخر امتیاز را به حریف واگذار کردیم. البته در مجموع ملی‌پوشان با توجه به امکاناتی که قبل از اعزام داشتند و تدارکاتی که دیدند نتایج خوبی را در این دو دیدار رقم زدند.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره دیدار با کویت نیز گفت: کویت در دو بازی اخیر خود هم به بحرین باخته و هم به کره جنوبی و با این شرایط به نظر می‌رسد بازیکنان کار خیلی دشواری مقابل این تیم نداشته باشند. البته نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما می‌توان به کسب دومین برد در این رقابت‌ها توسط ملی‌پوشان‌مان امیدوارم بود.

او با اشاره به افت هندبال در سال‌های اخیر اظهار کرد: هندبال ایران در گذشته یکی از بهترین‌های تیم‌های آسیا محسوب می‌شد تا حدودی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. دلیل این فاصله را هم می‌توان در تغییر مدیریتی که در چند سال در این رشته شاهد بودیم جستجو کنیم. خوشبختانه در حال حاضر با آمدن پاکدل فدراسیون کمی به ثبات رسیده و اگر واقعا همین روند را ادامه دهند به نظرم چهار سال دیگر دوباره می‌توان به آن روزهای اوج برگشت.

صادقی گفت: البته در کنار این بی‌ثباتی‌ها بزرگترین مشکل فدراسیون هم بحث مسائل مالی است متاسفانه اسپانسر خوبی سمت این رشته نمی‌آید. پخش تلویزیونی هندبال در این مدت خوب شده و بنابراین امیدوارم این اتفاق سرآغازی برای جذب اسپانسرهای قوی باشد.

نظر شما
پرونده ویژه