محسن طاهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل بحرین تمرکزمان را از دست دادیم/ کویت نمی‌تواند خطری برای ایران ایجاد کند

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۱۸:۵۲
کد خبر: ۹۱۴۴۷۹
مقابل بحرین تمرکزمان را از دست دادیم/ کویت نمی‌تواند خطری برای ایران ایجاد کند
کارشناس هندبال گفت: متاسفانه برای بازی دوم مقابل بحرین تمرکزمان را از دست دادیم و در تایم‌های آخر نیز نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ ملی هندبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک دو بازی مقابل تیم‌های کره جنوبی و بحرین انجام داد که حاصل دو بازی کسب یک برد مقابل تیم پرافتخار کره جنوبی و یک باخت مقابل تیم‌ ملی بحرین بود. هندبالیست‌های کشورمان در ادامه این رقابت‌ها در سومین دیدار خود امروز از ساعت 18:30 مقابل کویت صف آرایی خواهند کرد.

محسن طاهری، کارشناس هندبال، درباره عملکرد تیم‌ ملی در دو بازی اخیر به خبرنگار برنا گفت: در این دو دیدار دو بازی متفاوت را از تیم‌ ملی شاهد بودیم. بازی اول شرایط خاص خودش را دارد که به نظرم بازیکنان ما مقابل کره جنوبی خیل تمرکز داشتند و در نهایت نیز موفق شدند نتیجه شیرینی را کسب کنند.

او ادامه داد: متاسفانه برای بازی دوم تمرکزمان را از دست دادیم و در تایم‌های آخر نتیجه را واگذار کردیم. بحرین همیشه با دفاع باز بازی می‌کند و ما این را به خوبی می‌دانیم اما متاسفانه فکری برای این نوع بازی از قبل نداشتیم و بازی را در نهایت واگذار کردیم.

سرمربی سپاهان درخصوص دیدار با کویت گفت: کویت پس از چندین سال دوری به میدان مسابقات بازگشته و اکثر بازیکنان آن مسن هستند از طرفی این تیم مقابل کره و بحرین نیز بازی را واگذار کرده است. بنابراین می‌توان انتظار داشت به دومین بردمان برسیم و شاهد حضور تیم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی باشیم.

نظر شما