سیمین رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور داوران در رقابت‌های بین‌المللی سطح مسابقات داخلی را بالا می‌برد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۸:۱۸
کد خبر: ۹۱۴۵۳۶
حضور داوران در رقابت‌های بین‌المللی سطح مسابقات داخلی را بالا می‌برد
داور بین المللی تنیس روی میز کشورمان گفت: حضور داوران ما در رقابت‌های بین المللی می‌تواند در سطح لیگ‌ها و مسابقات داخلی ما هم تاثیرگذار باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیمین رضایی، داور بین‌المللی تنیس روی میز کشورمان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مسابقات اپن بین‌المللی جوانان اظهار داشت: من در این رقابت‌ها قضاوت نخواهم کرد، بلکه از طرف فدراسیون جهانی تنیس روی میز دعوت شدم تا با گروه سرداوری برای برگزاری مسابقات همکاری داشته باشم. رقابت‌های عمان در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود که بازیکنان خوب و جوان ما هم در این تورنمنت حضور خواهند داشت، امیدوارم تیم ایران هم بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

وی افزود: ما داورهای بسیار خوبی در ایران داشتیم اما الان باتوجه به شرایط اقتصادی کشور، سفرها کمی سخت‌تر شده است. در این چند وقت اخیر دوره‌های زیاد و بسیار خوبی در کشور برگزار شد که مدرسان خارجی در آن تدریس کردند، در نتیجه این موضوع باعث پیش رفت سطح داوری کشورمان شد.

رضایی اظهار داشت: بانوان داوری که برای هدف خود برنامه‌ریزی کرده بودند، ان‌شاءالله با شرکت در مسابقات بین‌المللی مختلف بتوانند جایگاه داوری ما در جهان را ارتقا ببخشند و پیشرفت خوبی در این قسمت داشته باشیم. حمایت‌های فدراسیون مشوق جوانان ما در این راه بوده است، همینطور که حامی بازیکنان هستند و پیشرفت زیادی در این بخش داشتیم، همان قدر در بخش داوری هم از ما حمایت کردند و پیشرفت داشتیم.

داور بین‌المللی تنیس روی میز کشورمان گفت: حضور داوران ما در رقابت‌های بین‌المللی می‌تواند در سطح لیگ‌ها و مسابقات داخلی ما هم تاثیرگذار باشد. وقتی داوری ما با علم روز پیش برود، داوران ما در مسابقات با قوانین بین‌المللی آشنا شوند و بازی ورزشکاران برتر دنیا را قضاوت کنند، صددرصد اطلاعات و تجربیات آن‌ها خیلی بیشتر خواهد شد که می‌توانند آن‌ها را در رقابت‌های خودمان لحاظ کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز