به جز نتیجه از سبک بازی و تلاش بازیکنان راضی هستم؛

صادقی: بهتر از استقلال بودیم/ روزهای خوبی در انتظارمان است

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۴:۱۹
کد خبر: ۹۱۴۵۶۹
صادقی: بهتر از استقلال بودیم/ روزهای خوبی در انتظارمان است
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: وظیفه من و کادرفنی این است که مشکلات را برطرف کنیم و روزهای خوبی در انتظارمان است چرا که تیمی برای آینده سایپا آماده می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا  بعد از شکست چهار بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار کرد: تیمی جوان و پرانرژی داریم و زیبا بازی کردیم اما نتوانستیم نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم. به جز نتیجه از سبک بازی و تلاش بازیکنان راضی هستم. در نیمه اول بهتر از استقلال بودیم و 3-4 موقعیت خیلی خوب داشتیم که به گل تبدیل نشد.

وی خاطرنشان کرد: فاصله ما با استقلال، تجربه بازیکنان دو تیم بود که آنها از کمترین موقعیت خود، گل ساختند. وظیفه من و کادرفنی این است که مشکلات را برطرف کنیم و روزهای خوبی در انتظارمان است چرا که تیمی برای آینده سایپا آماده می‌کنیم.

سرمربی سایپا در واکنش به اینکه روی گل دوم استقلال، توپ را به سرعت در اختیار حریف قرار داد تا بازی را آغاز کنند، یادآور شد: من متوجه حمله استقلال نشدم و رضاوند سریع توپ را از من گرفت. البته این توپ مستقیم گل نشد و حرف‌ها فوتبالی نیست. نمی‌توانیم بگوییم اگر یک بازیکن توپ را 10دقیقه قبل از دست داده است، مقصر است.

نظر شما
پرونده ویژه