یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال نشان داد مدعی قهرمانی است/ استراماچونی بازهم زمان می‌خواهد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۵:۲۰:۴۱
کد خبر: ۹۱۴۵۹۱
استقلال نشان داد مدعی قهرمانی است/ استراماچونی بازهم زمان می‌خواهد
پیشکسوت استقلال گفت: شاگردان استراماچونی با برد سایپا نشان دادند، تیم استقلال مانند همیشه مدعی قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یدالله اکبری، پیشکسوت استقلال درباره برد پرگل این تیم مقابل سایپا به خبرنگار برنا گفت: نتیجه پرگل چهار بر صفر در یک دیدار اتفاقی نیست و نخست نشان دهنده آنالیز خوب تیم حریف است. از ابتدای حضور استراماچونی معتقد بودم به این مربی حرفه‌ای و کاربلد باید زمان بدهیم. تاکید دارم سرمربی ایتالیایی نتوانسته به طور کامل تفکراتش را در تیم پیاده کند. خوشبختانه استقلال نشان داد مانند همیشه مدعی قهرمانی است.

وی در ادامه با اشاره صحبت‌های استراماچونی بعد از بازی درباره مهم‌تر بودن کلین‌شیت از برد پرگل خاطرنشان کرد: کاملا با این صحبت موافق هستم. این دیدگاه مربیان حرفه‌ای است و تیمی که گل نخورد می‌تواند نتایج خوبی کسب کند و گلزنی کند و بازی را ببرد. تیم‌ های قهرمان هم نسبت به تیم‌ های پایین‌تر کمتر گل می‌خورند و انسجام دفاعی بالایی دارند.

هافبک پیشین استقلال در ادامه بیان کرد: من به خاطر دارم سالی که نخستین قهرمانی در لیگ برتر را کسب کردیم، استقلال به رده 17 جدول نیز سقوط کرد (در آن زمان لیگ هجده تیمی بود) و برخی صحبت از برکناری سرمربی هم می‌کردند اما به یک‌باره ورق برگشت و تیم مزد زحماتش را کم‌کم با تلاش بازیکنان و برنامه کادر فنی گرفت و قهرمانی را به هواداران هدیه داد. من مطمئن هستم این استقلال هم بازیکنان جوان و بسیار خوبی دارد و می‌تواند هواداران را خوشحال کند.

اکبری در پایان پیرامون بازی روز جمعه این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: خوشبختانه تیم روند روبه رشد خود را ادامه می‌دهد. استراماچونی می‌تواند هماهنگی و انسجام تیم را با تلاش بازیکنان ارتقا دهد و معتقدم مقابل پارس جنوبی جم هم با حمایت هواداران پیروز خواهد شد. البته نباید تیم حریف را دست کم گرفت و فکر می‌کنم آبی‌پوشان آنقدر حرفه‌ای هستند که دچار غرور نشوند و با کسب سه امتیاز هفته آینده وضعیت خود را بهبود ببخشند.

نظر شما
پرونده ویژه