رقابت‌های کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان-چین؛

محمدیان و محبی به دیدار فینال راه یافتند

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۸:۰۹
کد خبر: ۹۱۴۷۱۵
محمدیان و محبی به دیدار فینال راه یافتند
محمدحسین محمدیان و یداله محبی به دیدار فینال اوزان 97 و 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های دو وزن پایانی کشتی آزاد هفتمین دوره بازی های نظامیان جهان از صبح امروز در شهر ووهان چین در حال برگزاری است که محمدحسین محمدیان و یداله محبی نمایندگان کشورمان در اوزان 97 و 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در کشتی نخست با نتیجه با نتیجه 13 بر 2 مقابل آندری ولاسوف از اوکراین پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 12 بر صفر محمد فردج از الجزایر را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز ولادیسلاو بایتسایف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه 11 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. محمدیان در فینال به مصاف الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس می رود.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در مبارزه نخست با نتیجه 10 بر صفر ویتالی پاسنیاک از کشور بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد ژی وی دنگ از کشور چین را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله نیز با نتیجه 11 بر صفر مقابل یوانیس کارگیوتاکیس از کشور یونان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. محبی در دیدار فینال به مصاف طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان ترکیه می رود.

رقابت های فینال اوزان فوق بعد از ظهر امروز برگزار می شود.  در روز نخست این مسابقات (دیروز) نیز احمد بذری در وزن 86 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و مهران شیخی در وزن 65 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت. این مسابقات در 6 وزن المپیکی برگزار می شود که هر کشور مجاز به شرکت 4 کشتی گیر در هر رشته می باشد.

نظر شما