آزاده زمان‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گلایه‌ها در مورد ترکیب ثابت تیم‌ملی پذیرفته نیست/ شانس المپیکی شدن‌مان کم است

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۱:۰۸
کد خبر: ۹۱۵۰۲۳
گلایه‌ها در مورد ترکیب ثابت تیم‌ملی پذیرفته نیست/ شانس المپیکی شدن‌مان کم است
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال سه به سه گفت: گلایه‌ها در مورد ترکیب ثابت تیم‌ملی پذیرفته نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین دوره‌ آموزشی بسکتبال سه‌نفره با عنوان «بسکتبال سه نفره زنان در مسیر المپیک 2020 توکیو» از 22 تا 25 مهر با حضور 50 بازیکن دارای رده‌بندی زیر 100 از سراسر کشور آغاز شد و آزاده زمانپور و نیکا بیک‌لیک‌لی هدایت دختران بسکتبالیست را برعهده داشتند.

آزاده زمانپور درباره هدف از برگزاری این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در این دوره تلاش کردیم تمام تاکتیک‌های بسکتبال سه به سه را به صورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی به بسکتبالیست‌ها آموزش دهیم. در کنار این ایونت‌هایی را برگزار کردیم تا رنکینگ بازیکنان را بالا ببریم. رنکینگی که کمک زیادی برای راهیابی به المپیک توکیو خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که  تیم سه به سه چه میزان شانس حضور در المپیک توکیو را دارد؟ گفت: هنوز فیبا مشخص نکرده ولی همه از فدراسیون گرفته تا دپارتمان سه نفره تلاش می‌کنیم خودمان را به رنک مناسب برسانیم ولی احتمال خیلی زیادی هم برای المپیکی شدن نداریم اما تلاشمان ادامه می‌دهیم.

زمانپور درخصوص دلیل استفاده از ترکیب ثابت برای اکثر اعزام‌های تیم‌ملی سه نفره به مسابقات برون مرزی نیز اظهار کرد: در این رابطه گلایه‌هایی وجود دارد که واقعا خیلی از آن گلایه‌ها پذیرفته نیست. بسکتبال بانوان به تازگی مجوز حضور در رقابت‌های بین المللی را به دست آورده بنابراین باید اجازه دهیم تا در این مسیر به خوبی جا بیفتد تا بعد به دنبال تغییر به سمت بهتر شدن باشیم. البته ما همیشه در اردوها از سایر بازیکنان هم دعوت می‌کنیم تا در کنار نفرات اصلی تمرین کنند و در صورت توانایی بیشتر و لزوم کنار تیم باشند. برای مثال در جام جهانی زیر 23 سال ما برای اولین بار از نگین رسولی استفاده کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز