حمید عزیزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌‌های ملی را مطابق با رده‌بندی سنی تشکیل دادیم/ راه‌اندازی رشته گلف به ۶۰ هکتار زمین نیاز دارد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۱۵۰۴۱
تیم‌‌های ملی را مطابق با رده‌بندی سنی تشکیل دادیم/ راه‌اندازی رشته گلف به ۶۰ هکتار زمین نیاز دارد
رئیس فدراسیون گلف گفت: برای نخستین بار تیم‌‌های ملی را مطابق با رده‌بندی سنی تشکیل دادیم، در همه بخش‌ها زیر نظر سرمربی‌های ما اردوهای ملی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، طی گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون موضوعات مطرح شده در نشست هیات رئیسه فدراسیون بیان کرد: دومین جلسه هیات رئیسه در سال 98 تقریبا با حضور اعضا برگزار شد، در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون در 6 ماهه اول سال ارائه شد. برخی تصمیمات هم اتخاذ شد که جهت پیشبرد امور و استفاده از کمک اعضا هیات رئیسه برای بهبود وضعیت فدراسیون، مقرر شد در مباحثی  که اعضا امکان کمک دارند، بتوانند ما را یاری کنند.

وی اظهار داشت: در زمینه برگزاری مسابقات، گلف جلوتر از رشته مینی گلف است، از این حیث که تعداد رقابت‌های گلف در دو بخش بانوان و آقایان در سطوح مختلف و طی سال 97 و 98 برگزار شده و ادامه خواهد داشت. مانند مسابقات قهرمانی کشور بانوان و آقایان که در 6 رده سنی برگزار شد، همچنین رقابت‌های استعدادیابی دختران و پسران را در سال 97 داشتیم.

عزیزی افزود: برای نخستین بار تیم‌‌های ملی را مطابق با رده‌بندی سنی تشکیل دادیم، در همه بخش‌ها زیر نظر سرمربی‌های ما اردوهای ملی برگزار شد. پس از آن مسابقات گلف ما به نحو احسن آغاز شد و همچنین پیش ادامه دارد.

رئیس فدراسیون گلف عنوان کرد: رشته گلف و مینی‌گلف دو مبحث کاملا جدا هستند، برای راه‌اندازی زمین گلف به 60 هکتار زمین نیاز داریم اما مینی‌گلف را می‌توان در 2 هکتار زمین راه انداخت. ما به این نتیجه رسیدیم که اگر در هر استانی نتوانیم زمین گلف احداث کنیم، می‌توانیم به دنبال زمین آموزشی گلف باشیم، یعنی به زمینی کمی بزرگ‌تر از زمین‌های فوتبال می‌توانیم به عنوان دستگرمی کار کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ماشین آلات در شهرستان آبادان به همت منطقه آزاد اروند و کمک شورای شهر آبادان در حال کار هستند برای احیای زمین گلف قدیمی این شهر. در کنار آن ما زمین‌های گلفی در اهواز، مسجدسلیمان و امیدیه به صورت فعال داریم. همچنین در تلاش هستیم در استان اصفهان بتوانیم یک زمین گلف متوسط احداث کنیم. قرار است در گلستان نیز یک بخش از جنگل‌های آن‌جا را به گلف اختصاص دهند. در استان‌هایی مانند آذربایجان غربی و اردبیل در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم گلف را گسترش دهیم ضمن این که رنج آموزشی ما در استان آذربایجان غربی طی 4 ماه با زمین چمن مناسب از صفر احداث شد و الان در حال بهره‌برداری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز