مهران گلزاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل سپاهان بد بازی نکردیم/ روزهای خوبی درانتظار گل‌گهر است/ حمایت‌ها انگیزه تیم را برای بقا در لیگ بیشتر می‌کند

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۴:۱۹
کد خبر: ۹۱۵۰۵۳
مقابل سپاهان بد بازی نکردیم/ روزهای خوبی درانتظار گل‌گهر است/ حمایت‌ها انگیزه تیم را برای بقا در لیگ بیشتر می‌کند
بازیکن تیم گل‌گهر گفت: مقابل سپاهان بهترین بازی ما در طول چند بازی اخیر بود با اینکه بازنده بودیم ولی بازی خوبی را انجام دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم گل‌گهر سیرجان میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید.

مهران گلزاری، بازیکن تیم گل‌گهر، درباره این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم گل‌گهر برای اولین بار است که حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، بنابراین با شرایطی هم که داشت در یارگیری خیلی خوب عمل نکرد ولی با این حال تیم سرحالی داریم. درمورد دیدار با سپاهان هم باید بگویم که به نظرم بهترین بازی ما در طول چند بازی اخیر بود با اینکه بازنده بودیم ولی بازی خوبی را انجام دادیم.

او درباره حضور جلالی در گل‌گهر اظهار کرد: گل‌گهر فصل را با بگوویچ شروع کرد ولی با صلاحدید باشگاه مجید جلالی به عنوان سرمربی به تیم ملحق شد. قطعا با توجه به تجربه جلالی باید منتظر روزهای خوبی در این تیم باشیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را رقم برنیم.

گلزاری در پاسخ به این سوال که  آیا گل گهر شانس بقا در لیگ را دارد یا خیر؟ گفت: شک نکنید ما با همین هدف در لیگ حاضر شدیم. شاید الان جایگاه مناسبی در جدول نداشته باشیم ولی هنوز اول فصل است و زمان کافی برای جبران داریم. خوشبختانه مسئولین شهرستان هم تمام قد از ما حمایت می‌کنند و همین حمایت‌ها انگیزه تیم را برای بقا بیشتر می‌کند.

نظر شما
پرونده ویژه