نادر شکری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

یوگا دو ساختار جسم و جان را در تمرینات لحاظ می‌کند/ این ورزش می‌تواند در استحکام خانواده تاثیرگذار باشد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۱:۰۱
کد خبر: ۹۱۵۰۵۸
یوگا دو ساختار جسم و جان را در تمرینات لحاظ می‌کند/ این ورزش می‌تواند در استحکام خانواده تاثیرگذار باشد
رئیس انجمن یوگا فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ورزش یوگا دو ساختار جسم و جان را در تمرینات لحاظ می‌کند. بر این اساس هم می‌تواند موجب تعالی جشم شود و هم می‌تواند آرامش روح را در پیش داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نادر شکری، رئیس انجمن یوگا فدراسیون ورزش‌های همگانی، در گفتگو با خبرنگار برنا به مناسبت هفته تربیت بدنی در خصوص تاثیرات مثبت این رشته بیان کرد: ورزش یوگا دو ساختار جسم و جان را در تمرینات لحاظ می‌کند. بر این اساس هم می‌تواند موجب تعالی جشم شود و هم می‌تواند آرامش روح را در پیش داشته باشد، این موارد در حقیقت از طریق تمرینات فیزیکی به دست می‌آید که در یوگا وجود دارد.

وی افزود: بنابراین با انجام تمرینات یوگا در حقیقت ما می‌توانیم در استحکام خانواده تاثیر بگذاریم، چون این ورزش رشته خانوادگی است و خانم‌ها و آقایان در تمام گروه‌های سنی می‌توانند این ورزش را انجام دهند. علاوه بر این در سلامتی بدنی افراد جامعه موثر خواهد بود، چون سلامتی یکی از بحث‌های اساسی جامعه است که یکی سیاست‌های دولت‌ها همیشه بحث سلامت است.

شکری اظهار داشت: علاوه بر تمام این موارد ورزش یوگا می‌تواند از نظر فکری و روحی آرامش بخش ذهن افراد باشد تا بتوانیم با انجام تمرینات آن به آرامشی که دنبال آن هستیم برسیم. یعنی این ورزش می‌تواند علاوه بر تندرستی، سلامت روانی جامعه را نیز در پیش داشته باشد.

رئیس انجمن یوگا فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش بزرگی را تدارک دیدیم که باتوجه به هماهنگی که انجام شد به دلیل برنامه‌های متراکم رشته‌های مختلف در این هفته، روز جمعه ساعت 7:30 صبح همایش بزرگی در پارک پلیس با همکاری شهرداری منطقه 4 برگزار خواهیم کرد. کلیه خانواده‌های این واحد همراه مسئولین کشور در این مراسم حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز