آرمان گهرسیرجان ۲-سپید رود رشت یک؛

سرخ‌پوشان برنده جدال تیم های تازه راه یافته به لیگ یک/شاگردان شهبا طلسم شکنی کردند

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۵۰۷۳
سرخ‌پوشان برنده جدال تیم های تازه راه یافته به لیگ یک/شاگردان شهبا طلسم شکنی کردند
هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با برگزاری یک دیدار در سیرجان آغاز و نماینده کرمان موفق به برد حریف خود شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته نهم رقابت های  لیگ دسته اول باشگاه های کشور با برگزاری یک دیدار در سیرجان آغاز و نماینده کرمان موفق به برد حریف خود شد.

بر اساس این خبر هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک جام آزادگان عصر امروز با برگزاری دیدار دو تیم آرمان‌گهر سیرجان و سپیدرود رشت آغاز شد. نکته این دیدار جدال  دو تیمی بود که به تازگی به لیگ دسته یک آمده اند.کرمانی ها از لیگ دسته دو صعود کردندو گیلانی ها از لیگ برتر سقوط کردند .در این دیدار که از ساعت 15 آغاز شد تیم میزبان با دبل امین اسدی در دقیقه 28 و 93 برای آرمان گهر گلزنی کرد  و میثم فردوسی در دقیقه 48 برای سپیدرود  گلزنی کرد. این نخستین برد شاگردان قاسم شهبا در لیگ دسته اول به شمار می رود و آنها امروز در این زمینه طلسم شکنی کردند.

با این نتیجه آرمان گهر سیرجان هشت امتیازی شد و به صورت موقت چهار پله صعود کرد و در رده دوازدهم جدول ایستاد. سپیدرود رشت نیز با 12امتیاز در رده هشتم  باقی ماند با این توضیح که این جایگاه به خطر افتاده و امکان دارد با انجام  سایر بازی‌ها که چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود، نماینده گیلان به رده های پایین تر سقوط کند.

نظر شما
پرونده ویژه