پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ - چین؛

تمام ملی پوشان ساندا ایران با اقتدار راهی فینال شدند

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۱:۳۳
کد خبر: ۹۱۵۰۸۰
تمام ملی پوشان ساندا ایران با اقتدار راهی فینال شدند
تمام ملی پوشان ساندا کشورمان در بخش مردان با اقتدار راهی فینال اوزان مختلف در مسابقات جهانی شانگهای چین شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در بخش ساندا عصر امروز تیم ملی مردان ایران به ادامه درخشش خود با پیروزی های مداوم در مرحله نیمه نهایی و صعود به فینال ادامه پیدا کرد.

بر اساس این خبر نتایج  مبارزات مرحله نیمه‌نهایی بخش ساندای مسابقات ووشوی قهرمانی‌ جهان ۲۰۱۹به شرح زیر است:

  • در وزن ۶۵ کیلوگرم، عرفان آهنگریان با پیروزی قاطع مقابل "کلمنت" از فیلیپین راهی فینال این وزن شد و در مبارزه پایانی به مصاف عبدالسالیکو از روسیه برود.
  • در وزن ۷۰ کیلوگرم، محسن محمدسیفی در برابر حریفی از میزبان قرار گرفت و ژیائو یانگ لی از چین حریف برای زدن مقابل دلاور مرد کشورمان نداشت و نتیجه را واگذار کرد.این ملی پوش ایرانی باید در فینال الکساندر راسی از لبنان را شکست دهد تا به مدال زرین طلا برسد.
  • در وزن ۷۵ کیلوگرم، یوسف صبری ووشو کار تونسی را برد تا  فینالیست شود .او در در دیدار نهایی باید مقابل حریفی از مراکش مبارزه کند.
  • در وزن ۸۰ کیلوگرم، علی خورشیدی دیگر ملی پوش  لبنانی را شکست داد تا در فینال به مصاف سخت ترین حریف ممکن از کشور میزبان(چین) برود.
  • در وزن ۸۵ کیلوگرم، میلاد عارفی‌مقام هم مانند خورشیدی ساندا کاری از لبنان را شکست داد تا برای کسب سکوی نخست به مصاف حریف چینی برود.

مبارزات فینال بخش ساندا، بامداد فردا چهارشنبه اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است پانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو از صبح با حضور نمایندگان 102 کشور در شهر شانگهای چین فردا با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان خواهد داد.

 

نظر شما
پرونده ویژه