حسین عبدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس به حمایت بیشتر از انتقاد نیاز دارد/ سرخ‌پوشان قدر امتیازها را بدانند/ باید به کالدرون مشاوره بهتری دهند

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۱:۲۹
کد خبر: ۹۱۵۱۱۷
پرسپولیس به حمایت بیشتر از انتقاد نیاز دارد/ سرخ‌پوشان قدر امتیازها را بدانند/ باید به کالدرون مشاوره بهتری دهند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان باتجربه باید آمادگی بیشتری از خود نشان دهند تا برای حضور در ترکیب مشکل و حرف و حدیثی وجود نداشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین عبدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این تیم و برد شاگردان کالدرون مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: من بازی را دیدم و فکر می‌کنم به‌رغم اینکه پرسپولیس بازی بسیار خوبی را ارائه نکرد اما توانست امتیاز این دیدار را به دست بیاورد و کسب نتیجه اهمیت زیادی دارد چراکه همین 3 امتیازها و بردهای به ظاهر کم اهمیت نیم فصل اول است که در پایان لیگ تعیین کننده می‌شود.

وی در ادامه پیرامون این موضوع که برخی انتقادات به پرسپولیس وجود دارد و بعضاً بسیاری خط حمله این تیم را ضعیف می‌دانند، تصریح کرد: ابتدا باید یک نکته را گوشزد کنم و آن هم این است که اگر پرسپولیس در کوچه و خیابان هم بازی کند انتظار از این تیم برد است. به هرحال در پرسپولیس نگرش جدیدی ایجاد شده و یکسری پیش فرض‌ها برای موفقیت بیشتر وجود دارد اما اینکه تیم توانسته در همین بازی آخر برنده باشد به لحاظ روحی و روانی برای بازیکنان شرایط خوبی ایجاد شده و انتقادات اگر صحیح باشد باید و می‌توان از آن استفاده کرد اما پرسپولیس به حمایت بیشتر از انتقاد نیاز دارد.

عبدی افزود: درباره موضوع خط حمله نیز باید بگویم علیپور بازیکن خوب و توانمندی است و در جلو و پیشانی تیم تنها است. او تلاش خودش را می‌کند اما فشار روانی بسیار زیادی روی او وجود دارد. اگر بازی‌های قبلی پرسپولیس را دنبال کرده باشید علیپور با انگیزه بیشتری در بازی‌ها هفته به هفته حضور پیدا کرده و سرعت بازی همچنین نوع بازی‌های او بهتر شده است. در همین بازی پیکان، پاس گل داد اما انتظارات زیادی از این بازیکن وجود دارد و علیپور از کمترین موقعیت‌ها بیشترین استفاده را می‌کرد و همه منتظر بروز این تکنیک‌ها هستند که به نظرم به زودی این مهم رخ خواهد داد. در مورد جونیور بازیکن برزیلی من احساس می‌کنم استرس و فشار روانی روی این بازیکن بسیار زیاد است. بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را برتن می‌کند بزرگ می‌شود. در همین بازی و بعد از تعویض شدن چهره او روی نیمکت نشان می‌داد که وی تا چه حد استرس دارد و باید همه به او کمک کنند تا بتواند خودش را نشان دهد.

مربی اسبق پرسپولیس درباره موضوع خط دفاعی پرسپولیس و اینکه بسیاری به نیمکت‌نشینی سیدجلال انتقاد می‌کنند، گفت: در خط دفاعی تمرکز بسیار اهمیت دارد و بازیکنان براساس آمادگی در تمرینات به ترکیب اصلی وارد می‌شوند. بازیکنان باتجربه باید آمادگی بیشتری از خود نشان دهند تا برای حضور در ترکیب مشکل و حرف و حدیثی وجود نداشته باشد. آمادگی بالا می‌تواند هر مربی را متقاعد کند تا از بازیکن آماده در زمین استفاده کند.

وی پیرامون اینکه برخی از کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند باید در کنار علیپور از بازیکنانی مانند نعمتی، امیری و حتی ترابی که سابقه بازی در پست مهاجم را داشتند استفاده کرد، اظهار داشت: باید به سرمربی مشاوره‌های خوبی داده شود، شاید در این میان نقش کریم باقری به عنوان مربی پررنگ‌تر از دیگران باشد. ضمن اینکه خود بازیکنان نیز می‌توانند خودشان را نشان دهند.

عبدی پیرامون بازی پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر که روز جمعه مقابل شاهین شهرداری بوشهر انجام می‌شود گفت: در لیگ هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت. تیم خوبی است و بازیکنان با انگیزه و دونده‌ای دارد و پرسپولیس باید در این بازی از موقعیت‌های خود به بهترین شکل استفاده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز