مهدی جاوید:

هدفمان کسب نتایج خوب مقابل ترکمنستان و قرقیزستان است

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۸:۳۹
کد خبر: ۹۱۵۲۰۸
هدفمان کسب نتایج خوب مقابل ترکمنستان و قرقیزستان است
ملی‌پوش ارزشمند تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: از نظرم تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه، کمک خیلی زیادی به تیم می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی جاوید در ابتدا گفت: شرایط بدنی و به طور کلی آمادگی خودم و سایر بازیکنان مطلوب است چراکه از دل لیگ به مسابقات آمده‌ایم. طبق نظر سرمربی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در ارومیه حاضر شدیم و به غیر از 3 بازیکن باتجربه، بقیه بازیکنان جوان هستند.

وی ادامه داد: اواخر سال هم مسابقات مرحله نهایی قهرمانی آسیا را در پیش داریم که این موضوع باعث شده تا رقابت و تلاش بین بازیکنان برای اثبات جایگاهشان در جمع 14 بازیکن اعزامی، بسیار زیاد باشد. به هرحال در چند سال اخیر درهای تیم ملی به روی بازیکنان شایسته باز بوده است و الان فرصت بسیار مناسبی برای بازیکنان است تا توانایی‌هایشان را نشان بدهند. از نظرم تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه کمک خیلی زیادی به تیم می‌‌کند.

ملی‌پوش فوتسال درباره میزان آمادگی خودش گفت: شرایط خوبی دارم. البته مصدومیت جزیی از ناحیه انگشت پا دارم و به همین دلیل علاوه بر تمرین در کنار تیم، به فیزیوتراپی می‌پردازم. امیدوارم با رسیدن به شرایط ایده آل بتوانم به تیم کمک کنم.

جاوید درخصوص میزان شناخت از دو تیم ترکمنستان و قرقیزستان، اظهار داشت: شناخت زیادی از این دو تیم نداریم اما واضح است که ترکمنستان به دلیل میزبانی در مرحله نهایی مسابقات، آماده سازی خیلی خوبی داشته و با تیم آماده‌ای به ایران آمده است تا خود را مقابل تیم ما محک بزند. با قرقیزستان هم چند سال قبل بازی داشتیم و به طور کلی هدف ما کسب نتیجه خوب از دو بازی است.

نظر شما