به زودی و با مساعدت سازمان لیگ صورت خواهد گرفت؛

بازگشت سه ستاره پرسپولیسی به فوتبال ایران در روزهای آینده+ عکس

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰:۱۲
کد خبر: ۹۱۵۴۳۶
بازگشت سه ستاره پرسپولیسی به فوتبال ایران در روزهای آینده+ عکس
علیرضا حقیقی، گلر اسبق پرسپولیس و تیم ملی که دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران است در بازی مقابل فولاد خوزستان غایب خواهد بود.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ریشه دار و قدیمی نساجی مازندران به رغم گرفتن نتایج قابل قبول در فصل گذشته، لیگ نوزدهم را با مشکلات مالی زیادی آغاز کرد. این مشکلات زیاد است و فقط بدهی‌های قائمشهری به سازمان لیگ بالغ بر 4 میلیارد تومان است. بدهی باعث شده مشکلاتی گریبانگیر این تیم شود که یکی از مهمترین آنها عدم استفاده از بازیکن جدید مانند جواد جلالی، مهرداد کفشگری، محمدحسن باباگلی، محمد قاضی و البته جدیدترین خرید این باشگاه یعنی حقیقی شده چرا که طبق قانون سازمان لیگ هیچ باشگاهی بدون پرداخت بدهی های خود نمی تواند از بازیکنان جدید استفاده کند.

جدیدیدیدید

البته سازمان لیگ تا حدودی با نساجی همکاری کرد و اجازه داد تا میلاد سرلک، رضا دهقانی و حسن جعفری بازیکنان جدید موفق به همراهی قائمشهری‌ها در بازی‌های لیگ برتر شوند. با پیوستن علیرضا حقیقی موضوع این بازیکنان که سه ستاره سابق پرسپولیس از جمله خود این دروازه بان، محمد قاضی و کفشگری در میان آنها هستند و می توانند وضعیت سرخ‌پوشان قائمشهری را بهتر کنند. در همین رابطه یکی از مسولان باشگاه نساجی خبر خوشی را داده است. او در این باره می گوید: روند صدور آی تی سی حقیق کمی طولانی دنبال می‌شود اما تمام تلاش ما بر این است تا طی امروز و فردا بتوانیم کارت او را صادر کنیم.

روز جمعه کار‌های اداری این مورد دنبال نمی‌شود و از طرفی، چون حقیقی در تیم سوئدی بازی می‌کرد، شنبه و یکشنبه هفته آینده تعطیلی محسوب می‌شود فکر می‌کنم دوشنبه به احتمال خیلی زیاد کارت بازی حقیقی صادر خواهد شد و به زودی به تیم ما اضافه می‌شود. درمورد چهار بازیکن دیگر نساجی هم بخشی از بدهی گذشته باشگاه با مساعدت مدیریت به زودی پرداخت می‌شود و احتمالا این چهارنفر می‌توانند به همراه حقیقی سایر بازی‌های پیش روی تیم را در لیگ برتر دنبال کنند.البته با توجه با مطالب ذکر شده به احتمال زیاد نساجی روز جمعه در اهواز  نمی تواند مقابل فولاد از حقیقی استفاده کند اما آنچه مسلم است حضور پنج بازیکن جدید مازندرانی ها در هفته های آتی لیگ برتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز