ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

سانداکاران بر بام ووشوی جهان/ اقدام پسندیده شطرنج‌بازان/ فرمان دوچرخه‌‌سوار ایران میزان نبود!

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۹۱۵۴۵۰
سانداکاران بر بام ووشوی جهان/ اقدام پسندیده شطرنج‌بازان/ فرمان دوچرخه‌‌سوار ایران میزان نبود!
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: تیم‌ ملی ووشو

پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهانی با حضور 102 کشور و به میزبانی شانگهای چین برگزار شد و در نهایت با کسب عنوان قهرمانی تیم‌ ملی کشورمان به پایان رسید. سانداکاران ایران در مجموع با کسب 8 مدال طلا موفق شدند برای دومین سال پیاپی روی سکو قهرمانی بایستند.

بازنده هفته: تیم‌ ملی دوچرخه سواری

مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی با یک ناکامی بزرگ برای تیم ملی به پایان رسید. در این رقابت‌ها محمد دانشور رکورددار یک کیلومتر ایران که پیش از این گفته می‌شد قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سه ماده یک کیلومتر، اسپرینت و کایرین شرکت کند ولی فقط در ماده یک کیلومتر به رقابت پرداخت و با کسب عنوان نهمی به کار خود پایان داد.

شخصیت هفته: آرین غلامی و امین طباطبایی

رقابت‌های قهرمانی شطرنج جوانان جهان به میزبانی هند در حالی به پایان رسید که در جریان این مسابقات محمدامین طباطبایی و آرین غلامی نماینده‌های شطرنج در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با شطرنج بازان رژیم اشغالگر نشدند.

نقد هفته: هندبال

تیم‌ ملی هندبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو راهی قطر میزبان مسابقات شد و در نهایت با کسب یک پیروزی مقابل تیم مطرح کره جنوبی، یک تساوی با کویت و یک شکست برابر بحرین به کار خود پایان داد. با کسب این نتایج کار صعود شاگردان حبیبی به المپیک 2020 توکیو ناتمام ماند.

مسابقه هفته: ساپیا-استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف نارنجی پوشان سایپا رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. عارف غلامی در دقیقه 9، محمد دانشگر در دقیقه 49، وریا غفوری در دقیقه 68 پنالتی و سجاد آقایی در دقیقه 89 گل زدند. شاگردان استراماچونی با کسب دومین پیروزی خود رقابت‌های لیگ برتر 9 امتیازی شدند و پایین‌تر از پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در رده هفتم قرار گرفتند.

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

هفته هشتم لیگ برتر نوزدهم روز جمعه در تاریخ 3 آبان آغاز خواهد شد که در مهمترین رقابت‌‌های این هفته شاگردان کالدرون در بوشهر به مصاف شاهین می‌روند و آبی پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی میزبان پارس جنوبی جم خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز