پیام وزیر ورزش و جوانان بمناسبت یادآوره سردار شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار اصفهان؛

سلطانی‌فر: به فرموده رهبر معظم انقلاب، گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۲:۰۷
کد خبر: ۹۱۵۵۱۴
سلطانی‌فر: به فرموده رهبر معظم انقلاب، گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست
پیام وزیر ورزش و جوانان در یادآوره سردار شهید عبدالرسول زرین و یک هزار و 200 شهید ورزشکار استان اصفهان قرائت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیام دکتر مسعود سلطانی فر، یادآوره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان به شرح ذیل است:

خورشید، بزرگترین مؤذن صبح است و شهید والاترین مکبر آزادگی و کدامین تکبیر رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی‌تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود. آری! رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالم فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل های زمین را در هم می شکند.

پس سلام بر شهداء که ایستاده می میرند. انقلاب اسلامی از شکل گیری تا پیروزی و پس از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان دو رویداد بزرگ تاریخ معاصر، با الهام از نهضت حیات بخش عاشورای حسینی(ع)، هدایت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ایمان، عزم راسخ و همت بلند ملت غیور ایران بالاخص جوانان پرشور، با برچیدن حکومت ظالمانه طاغوت و حاکمیت اسلام و قرآن، فصل جدیدی را فرا روی مردم ایران زمین گشود. در این میان، مردم مؤمن، باغیرت و انقلابی استان اصفهان در صحنه های مختلف پیروزی انقلاب، هشت سال دوران دفاع مقدس و سالهای پس از آن با رشادتهای کم نظیر و تقدیم فرماندهان شجاع و غیوری همچون شهید حاج حسین خرازی و شهید حاج احمد کاظمی ، ۲ هزارو ۳۰۰ شهید، ۴ هزار و ۸۰۰ جانباز، ۳ هزار ۵۰۰ آزاده، نقشی برجسته و منحصر بفرد داشته و همواره پیشگام و جلودار مبارزه و دفاع از میهن عزیز اسلامی بوده است.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، اکنون که استان اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مفتخر به برگزاری یادواره چریک مخلص و تک تیرانداز دلاور لشگر 14 امام حسین (ع)، سردار شهید عبدالرسول زرین، این نابغه جنگی دوران دفاع مقدس و 1200 شهید والامقام ورزشکار استان اصفهان می باشد، فرصت را مغتنم شمرده و با ادای احترام به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بویژه شهدای معظم لشگر 14 امام حسین (ع) و لشگر 8 نجف اشرف و 1200شهید ورزشکار استان و تجدید میثاق با آرمان های بلند آن عزیز سفر کرده و یاران شهیدش، از مجریان و متولیان برگزاری این مراسم معنوی بویژه فرماندهی لشگر صاحب الزمان و مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر می نمایم چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست که مصائب و آلام چندین ساله حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) پس از واقعه عاشورا از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند از خون خدا پاسداری کنند و امروز ما نیز چنین وظیفه ای را بر دوش داریم.

امید تلاش های همه عزیزان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مرضی درگاه حضرت سبحان قرار گیرد.
و من الله توفیق و علیه التکلان .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز