با ارسال نامه‌ای رسمی به صالحی‌امیری صورت گرفت؛

تحسین فدراسیون جهانی از کمیته ملی المپیک درباره گسترش راگبی+ تصویر

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۹:۲۰
کد خبر: ۹۱۵۵۱۹
تحسین فدراسیون جهانی از کمیته ملی المپیک درباره گسترش راگبی+ تصویر
فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای رسمی توسعه این ورزش در ایران (مردان و زنان) را مورد تحسین قرار داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیل بیمانت رئیس فدراسیون جهانی راگبی(Bill Beaumont)طی نامه ای به دکتر سیدرضا صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک ایران از فعالیت های مستمر و ارزشمند انجمن راگبی ایران که دارای عضویت کامل در راگبی آسیا و عضوی از فدراسیون جهانی است، تعریف کرد و خواستار حمایت های بیشتر از این انجمن شد چرا که با حضور ریدزال سات(Ridzal Saat) نماینده فدراسیون جهانی در ایران چگونگی توسعه این ورزش در ایران (مردان و زنان) بررسی و مورد تحسین قرار گرفته است.

نامه یک

بر اساس این خبر طی این نامه فدراسیون جهانی راگبی( World Rugby )موارد ذیل را به عنوان بخشی از فعالیت های ارزشمند و قابل تحسین نام برد:

-حضور ناهید بیارجمندی در جمع ١٥ نماینده فدراسیون جهانی در کمپین توسعه راگبی زنان در دنیا که برای اولین بار صورت گرفته است، یکی از چهار نماینده راگبی آسیاست.

-حضور ناهید بیارجمندی و علی درفکی در کلاس های تربیت مدرس در کشور مالزی که هر دو به عنوان اولین مدرسین رسمی از سوی ایران شناخته می شوند که امید است در هر دو بخش مربیگری و داوری برای راگبی ایران موثر واقع شود.

-حضور دکتر نازنین حسینی در کنفرانس توسعه راگبی در مالزی که در این دوره حول محور چگونگی توسعه راگبی بحث شد که از ٢٧ کشور ٥٠ نفر شرکت کننده داشت که امید است شرکت کنندگان تجارب خود را منتقل کنند.

-برگزاری کلاس های بین المللی مربیگری و داوری راگبی در ایران به مدرسی بنجامین ون روین، مدیر توسعه راگبی آسیا

-برگزاری ششمین دوره راگبی قهرمانی ایران در زمان حضور ریدزل ست، نماینده فدراسیون جهانی

-برگزاری مسابقات راگبی هفت نفره بزرگسال قهرمانی ایران در دو محل مجزا با ١٦ تیم برای بانوان و ١٦ تیم برای آقایان در سال ٢٠١٩

-درخواست ایران برای میزبانی مسابقات آسیایی پسران زیر ٢٠ سال

-برگزاری جلسات راگبی ایران برای بررسی روند توسعه

همچنین در این نامه فدراسیون جهانی به درخواست ایران برای به عضویت درامدن راگبی ایران در فدراسیون جهانی (به صورت کامل) Full membership اشاره کرده است، درخواستی که اکنون با حسن میرزااقابیک در حال کار روی این پروژه هستیم که امید داریم و خواستاریم تا کمیته ملی المپیک ایران از این انجمن حمایت های بیشتری داشته باشد.

در ادامه تشکر فدراسیون جهانی راگبی از صالحی امیری به خاطر عملکرد راگبی و همچنین نزدیک شدن به عضویت در این  فدراسیون مورد تاکید قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز