حمیدرضا طیبی:

می‌توانیم تجربیاتمان را در اختیار دو حوزه ورزش و جوانان قرار دهیم

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۲:۲۴
کد خبر: ۹۱۵۵۸۳
می‌توانیم تجربیاتمان را در  اختیار دو حوزه ورزش و جوانان قرار دهیم
رئیس جهاد دانشگاهی با تاکید بر تبادل دانش و تجربیات میان وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی گفت: در حوزه آموزش و پژوهش می توانیم تجربیاتمان را در اختیار دو حوزه ورزش و جوانان قرار دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید رضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی با ابراز خوشحالی از امضا تفاهمنامه بین جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش بیان کرد: درخصوص پژوهش وتولید گیاهان دارویی سوابق زیاد و تجربیات خوبی داریم. یکی از اهداف تاسیس جهاد دانشگاهی این بود که در بسیاری از حوزه‌ها توانایی ودانش لازم را داریم و می‌توانیم از  آنها در جهت رسد و توسعه علوم مختلف بهره بگیریم.

طیبی موضوع  پژوهش و تولید گیاهان دارویی در جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که در این حوزه از تجربه، دانش وتخصص لازم برخورداریم و می‌توانیم توانمندی‌های مان را در خدمت جامعه ورزش قرار دهیم.

وی اضافه کرد: صمن اینکه در حوزه آموزش نیز توانمندی های زیادی داریم و با وجود اینکه بخشی از این تفاهم نامه مربوط به جوانان است می توانیم این توانمندی را در اختیار  این عزیزان قرار دهیم. 

طیبی گفت: در حوزه اشتغال و کارآفرینی سابقه بسیار خوبی داریم و سه پارک علم و فناوری ما می تواند در اختیار جامعه ورزش باشد و در آنجا به تبادل تجربه بپردازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز